Gdje ima za kupiti grafita?

Trebao bi komad grafita malo vecih dimenzija nego iz olovki. Idealno bi bilo

4cm x 4cm x 1cm

Da li zna tko gdje bi se toga moglo kupiti ili barem nesto slicno, ili bilo kakav grafit osim onog iz olovki? Grafit za cetkice dolazi u obzir jedino ako nema na sebi bakra, ili ako se ovaj da jednostavno skinuti.

U pitanju je jedan lijepi mali slani projektic.

Reply to
Svemirko

Velik komad, hm...

U 4.5V baterijama, najbolje Croatia. Ako jo¹ postoje...

Bakar na +, neku elektrodu na -, pustis jaku struju kroz elektrolit (kod kojeg neæe doæi do elektrolize vode) i èeka¹ :)

:)

Reply to
pip

disk promjera 50mm

Order Code Length 1pc

407-055-12 25 mm $ 309.00

Sve imaju :)

Reply to
pip

"Svemirko"

Uff, a nekad sam ga cak bacao :( G u bloku se izmedju ostalog upotrebljava za izradu elektroda za elektroerodiranje.

Naravno ti to trebas odmah (za dobivanje plina praskavca ) :)

Reply to
Oldtimer

"pip" wrote in

A pogledaj svrstan je pod metal u stapu :) METAL :)

Reply to
Oldtimer

Hej Pip. Mozda ako pronadjes nesto slicno po ladicama, sjeti me se :-)) Jedino mi je sve preko 20$ previse, tako da nista od onoga iz kataloga. Mozda ako uspijem fazno spregnuti nekoliko magnetrona onda bi mogao napraviti nesto slicno ovome pa zaradjivati lagano za zivot:

Hej Oldtimer. Pa ne bas odmah, ali ove godine bi bilo dobro, he he. Nije za praskavac (iako je dobra ideja) vec za taljenje kuhinjske soli. Ako slucajno pronadjes sto u kanti za smece, javi. Ne bi vjerovao kolko sam vec primjena nasao za sol u elektronici i laserima. Eto, vrijeme je da krenemo sa proizvodima napravljenim u Hrvatskoj. Ja cu izradjivati stvari od soli :-) Salim se, plocica soli vodi 10x bolje toplinu od tinjca a ima manju relativnu dielektricnost (sto je izvrsno). Evo, bas vrtim po prstima plocicu debljine 5mm i nevjerojatno kolko je cvrsta. Cak sam je i lemilicom grijao i ne puca.

Reply to
Svemirko

Vodi struju, sjaji na svjetlu... ukratko: daje svojim elektronima dovoljno slobode.

Reply to
pip

Sve pretra¾io - nema. Ovo ¹to imam dimenzija je 10x10x2 (mm!) i ko¹ta $290.00 :( To ne dam!

Ali ako treba¹ jezgre za kristalizaciju NaCl - njih imam punu ¹aku (i ne znam ¹to æu s njima).

©tapiæi u starim (cink-grafit) baterijama...

Izvlaèenjem iz soli moæi æe¹ kontrolirati brzinu. Ili prièam o nuklearnom reaktoru...

Reply to
pip

imam ti ja kojih 20 komada kaj sam vadio iz baterija raznih (4.2cm*0.4cm), pa ako hoces javi se

Reply to
zemaljko

U redu je. Hvala za trud. Bas nisam tolko dubokog djepa, kada se obogatim na teleporterima onda bum uzeo koji komad :-)

Ti, mladicu, izgleda da imas misticne moci. Mozda da probas igrati Loto? Tocno to mi treba a ja sam ih sam mislio raditi iz vodene otopine. Ne treba mi ih puno, recimo jedna puna mala zlicica za juhu. Nije zurno, jer trebam napraviti rotirajuci nosac za taj mali kristalcic i sve to staviti u vakuum (ti najbolje znas kolko tu ima posla). Bum te zvrcnuo.

Dobro kazes. Budem danas napravio aero-gel sa ugradjenim stapicem iz baterije. Aero-gel je silicijev-dioksid (SiO2) koji je supljikav kao spuzva (mjehurici zraka). Izvrstan je toplinski izolator a ide do 1500 supnjeva celzija. Napravi se mjesanjem solne kiseline za kucanstvo (10kn/litra) i vodenog stakla (15kn/litra). Bacam se na posao. Javim rezultate...

Reply to
Svemirko

Jesi li vec probao raditi aerogel? Zanima me kako se radi i kako ispada i mozemo li se dogovoriti za neku prezentaciju.

Hvala,

Damir

Reply to
damir

"Svemirko" wrote

Nazalost moj izvor je presushio ali prvom prilikom kad "ufatim koljeg koji je sad u inozemstvo" stat cu mu na zulj :)

Reply to
Oldtimer

Izvrsno ispada, jedino ga je problem susiti. Gel napravis za doslovce pet minuta, ali onda krecu problemi. Meni nije bitan proziran izgled (trebao bi biti proziran poput vode) pa onda sve sameljem u finu bijelu masu koju onda susim. Evo, bas se susi jedna plocica.

Zgodna je stvar sto takav silicij dioksid moze izdrzati temperature preko

1000 stupnjeva celzija.

Nema problema za prezentaciju, samo kazi kada i gdje :-)

Reply to
Svemirko

bi

onda

Ajde ako moze neki link o izradi ili jos detalja.

Reply to
Dubravko

probaj naci firme koje se bave aktivnim ugljenom za tretman vode. norit, jacobi carbon ... imaju predstavnike kod nas. imaju ih raznoraznih granulacija. isto tako najcisca sol cca 99,8% koja je jeftina i lako dostupna na trzistu je ona koja se koristi za regeneraciju ionskih izumjenjivaca za odstranjivanje kamenca iz vode. takve soli imas isto u raznim granulacijama, od briketa, pa na manje. npr salinen iz varazdina, ima tu na nasem trzistu jos nekih francuski proizvodjaca, pitaj labud, saponiu, ...

evo bliz informacija, valjda ce biti od koristi. pozdrav!

Reply to
Sender

Evo, sve imas ovdje:

To je strucna procedura. A zdravo-seljacki:

Odes u Dionu i kupis 1 litru solne kiseline za kucanstvo (obicno su 19%) za

9 kuna. Odes u boje i lakove i kupis 1 litru vodenog stakla za 14 kuna (pripazi da bude potpuno prozirno, ja sam koristio od domaceg proizvodjaca "Eci", slovenski proizvod je bio potpuno prljava smedja tekucina). Ulijes u neku posudu malo vodenog stakla, dolijes jos tri do pet puta vise vode, mijesas. E onda dolijevas vrlo malo solne kiseline (otprilike tri put manje nego vodednog stakla) i mjesas i doljevas i mjesas i u jednom trenu ce se smjesa krenuti zgusnjavati (u roku pet do petnaest sekundi) u pocetku kao med a onda jos gusce kao hladetina. I eto, dobio si gel! Veci problem je kako iz tog gela maknuti vodu da se ovaj ne raspukne.
Reply to
Svemirko

trzistu je ona koja se koristi za

takve soli imas isto u raznim

na nasem trzistu jos nekih francuski

Tenks. Nasao sam gumaru "Cavic" koji koriste cadju kao punilo za gumu. Jos samo moram uzicati kojih pol kile :-)

Reply to
Svemirko

Cadja sto ne rece, ja sam to bacao u smece svaki puta kad sam ocistio dimnjak 8-))) Ono na dnu dimnjaka imas vratasca koja otvoris i zaspe te cadja...fuj...

zega

Grafit u stapicima- elektrode za zlijebljenje imaju bakrenu kosuljicu, nekad slicno se koristilo u starim kino projektorima pravile su el.luk

nije za pravljenje bum naprava

songman_hr

Reply to
pjesnik