Puhalica u elmatisu za 900 i kusur kn

U planu mi je kupit neakvo postenije lemilo za ovak osobne potrebe, nesto s regulacijom temp. a i da se more i smt raditi s istim komadom opreme.... Nedavno sam svracao tamo i zapela mi je a oko s tak lijepom cijenom, s obzirom koliko inace takve igrackice kostaju.... :-) Zanimaju me misljenja, ili iskustva onih koji su kupili ili onih koji znaju one koji su kupili doticnu igracku... :-)

Reply to
Mystique

Ak se ne varam to su gordak lemilice:

Ovi modeli: LEMNA ST.SMD-01 280W - 976Kn LEMNA ST.SMD-01 280W - 940Kn LEMNA ST.ESD850-852DIG. - 1085Kn (je preko 1k kn al kad je bal nek je maskenbal... xD)

Reply to
Mystique

prve dvije sam imao u firmi i rade ok, kad se naucis sluziti s njima

slicnu ovoj imam doma, za 100kn razlike nebi razmisljao i uzeo bih skuplju, dobro je to sto digitalna pokusava odrzati istu temperaturu ispuha i ne moze se pregrijati kao analogne koje ustvari griju, i griju i griju.....

--
Raven
remove NOSPAM from mail

a kaj je sa Gordakom iz arizone? Jel toga jos ima tamo?... navodno tamo kombinacija obicne i puhalice "all in one" digitalna 500-600kn... to bih volio nabaviti... mozda netko ide tamo skoro?

pozdrav

Reply to
Fastah

uf....i ja bi se volio docepat takove....i jos za te pare... :-D Jedino kaj me na arizoni brine garancija... :-D

Reply to
Mystique

ma fuckas garanciju... dobis dvije za jednu kod nas pa ti jedna bude za dijelove :-) meni je frka doci do tamo... kad bi netko iz mog kraja ili blize okolice isao tamo to bi bilo super sufinancirao bi troskove goriva... ili neki organizirani shoping prevoz...

pozdrav

Reply to
Fastah

kak to uopce radi ta na vruci zrak ? prednosti i mane spram klascine lemilice ?

Reply to
grizli

Grije N pinova odjednom za razliku od obiène koja grije jedan do dva :-)

Mana bi bila da direktno zagrijava i komponentu i okolo, posebice ako se lo¹e usmjeri.

Reply to
drstoka

Jeftinije i bolje kupis u Kini. Ja sam kupio ovu

za malo vise od 1000kn. Radi odlicno. Ima i vacuum pickup koji mi je predobra stvar za skidanje BGA chipova. f

Reply to
filiplolicREMOVE

sve to kaj ti je ekipa dolje natipkala je manje vi¹e toèno.... naime, ja sam pred 2 godine kupioGORDAK 952 ....to ti je isto ko 852 samo ima i obiènu lemilicu sa regulacijom....u radu mi se pokazala nimalo lo¹ija od Magnastat Wellerice....

e sad....ova kaj je u Elmatisu za 976kn ti je u Arizoni 350kn....pred 5-6 godina su bile 400.....ona sa "digitalnom" kontrolom ti je oko 450kn.... a 952 serija koja ima puhalicu+lemilicu (analogna kontrola) ti je 550kn....a ista takva ali sa digitalnom kontrolom je oko 650kn...(kod nas je oko

1400kn)

i pazi, ovo kaj si vidio u Elmatisu, bilo nekad i u Chipoteci...te sve ostale na koje naleti¹ a "crne" su i po kutiji izgledaju kao jaje jajetu sliène jedna drugoj su ti sve zapravo GORDAK...a dolaze pod imenima tipa;

NET 852 AOYUE 852 GAOYUE 852 SMT 852 DEKKO 852 SMD 852 SAIKE 852 SEQ 852 KADA 852 XYTRONIC 852 DADI 852 ....i jo¹ 378 takvih imena na tr¾i¹tu mo¾e¹ naæi...a sve ti je to isto, samo rebrandirani proizvod...kupi¹ 1000 komada i naruèi¹ naljepnice sa svojim imenom :))

e da...pazi....sve ti je to isto...samo od Amara iz Osijeka su iste takve, ali bolje pa je i cijena kod njega bolja (veæa)...vjerujem da bi model tipa

952A kod Amara ko¹tao bar 1500-1600kn...ali bi te on zdu¹no uvjeravao kako to nisu te iste kineske, veæ je njegova ORIGINALNA i bolja od istoimenih iz Bosne...kineskih naravno :)))))))

model 850 bi se isto mogao naæi u Arizoni...i ta ti je najjeftinija od svih koje na tr¾i¹tu mo¾e¹ naæi....kad sam ja uzimao bila je 300kn...samo puhalica...i analogna kontrola potenciometrom brzine protoka zraka i temperatura grijaèa....ukoliko ima¹ dobu lemilicu onda ti i ta najjeftinija zadovoljava sve potrebe....manje vi¹e...

a to kaj neki govore da se grije i grije i grije...istina...ali smanji¹ grijanje na minimum a protok zraka stavi¹ na 2 i nema¹ frke....

ja sam super zadovoljan i na Amarovu ¾alost...NIJE mi crkla nakon garantnog roka....i ni najmanje mi NIJE ¾ao ¹to NISAM kupio tu "bolju" KINESKU od Amara za 1000kn...nego ovu "prnjavu i lo¹iju" KINESKU za 350kn (odnosno

550kn s obzirom da sam uzeo skuplji model...te sam dobio lemilicu dostavljenu direktno pred kuæu..u Karlovcu...za istu cifru...no, to sam imao i malo sreæe)...

u svakom sluèaju, koji god da model uzme¹, neæe¹ pogrije¹iti.....pogotovo ako dobije¹ i garanciju....uostalom, i u Arizoni dobije¹ garanciju...ali je jedina jebada kaj mora¹ iæi tamo sa lemilicom i predati ju na reklamaciju...no u tom sluèaju se vi¹e isplati odmah kupiti novu....pogotovo ak si iz Zagreba i okolice, a ak si na moru, da i ne govorim....

tj...nazove¹ tamo i dogovori¹ da ti ostave ili nabave isti model kao i koji ti je crknuo pa se samo pojavi¹ da ti zamijene ili odmah kupi¹ taj novi....a mo¾da èak uspije¹ i nekako ih nagovoriti da stvar odradite po¹tom...ali sumnjam...

i kod te lemilice tj puhalice mora¹ strogo paziti na jednu jedinu stvar!!!! ne smije ti ispasti grijaè/dr¹ka i udariti tvrdu povr¹inu....takve ¹okove, pogotovo u radu, nerijetko zavr¹avaju pucanjem grijaèa...a to onda ko¹ta nekih 25-30 eura....u principu, nije lo¹e to nabaviti si za rezervu, sve ostalo se da popraviti....(ne, meni se to nije dogodilo, pazim ju ko oko u glavi...ali sam èitao osvrte korisnika)

za detalje oko adrese gdje i kako doæi do duæana...potra¾i preko google groupsa po news arhivi elektronike postove od Spu¾ve pa ga kontaktiraj i zamoli da ti da smjernice...èovjek je prva liga...a ima¹ i jedan veeeliki thread izmeðu mene, Amara, Spu¾ve i jo¹ nekih, ba¹ po toj temi....te je Spu¾va ba¹ opisao kako autom doæi do tog elektronik shopa u Brèko districtu...

Reply to
Gagi-9a

Ajd' ne drobi vec uzmi slobodan dan, sjedni u svoj automobil i gas na arizonu i dovezi covjeku tu za 300 kn. Po novom mozes dvije-tri dovesti (ako prodje) pa mozda nesto jos i zaradis. Ako vas ide 5 mozete 15 komada dovesti. Kako se samo nisi sjetio? :)

Reply to
Amaro

Ima li razlike u onom *buziru* kroz koji prolaze zice do grijaca i zrak iz kompresora? Prmjetio sam izmedju ostaloga da ima mekanih (gumirani) i lako se savijaju dok ima i plasticnih i dosta tesko se savijaju.

Zivio

Reply to
Amaro

gle, plinjak 30kn na 100km laganini vo¾nje....da mi gori, mo¾da bih i riskirao....no, nije mi sila preprodavati....da mogu usputno nekome pomoæi, kupio bi èovjeku i naplatio bi onoliko koliko sam ju platio...jednako kako je jedan Vukovarac to isto za mene uèinio...hvala bogu da jo¹ postoji onaj HAM SPIRIT medju radioamaterima...

uostalom, okladim se da bi se na¹la ekipa od 4 zainteresirana pa da se podijeli tro¹ak od Zg do Brèkog....nije to ba¹ na kraj svijeta.....i usputno poberemo Spu¾vu pa nas bez pol frke drito pred shop dopelja da ne gubimo 2 sata na tra¾enje...ajd, ne fantaziraj...nudio sam ti 100 eura plus moja po¹tarina za najobièniju 852 koju ti plati¹ max 400kn (u ono vrijeme kad sam te ja kontaktirao ko¹tala je 350kn, kasnije su poskupili na 400)....i fantazirao si mi o nekakvoj "kineskoj" kvaliteti iz "drugog legla"...bio si pohlepan.....istina, ja lemilicu nisam uspio kupiti "isti dan", ali sam uzeo i bolji model i dobio dostavu doslovce pred kuæu u Karlovcu nekih mjesec dva dana kasnije, jer je èovjek iz Vukovara i¹ao na more... i platio je

550kn....gurao sam èovjeku extra 50kn u ðep kakti bar za "cugu" i nije htio uzeti... skoro se naljutio....

i lemilica ja odlièna...do sada se veæ bar 2-3 puta isplatila....i vi¹e sam no zadovoljan...èak i da crkne sada, uzeo bih opet istu....ali od tebe NE pa èak i da ju ponudi¹ po nekoj urnebesnoj cijeni od 99kn i 99 lipa......zna¹, neke stvari su ipak stvari principa pa èak i po cijenu svijesnog gubitka....

Reply to
Gagi-9a

"Bladerunner@work" wrote

u rebrand verziji dolaze i ruèke uz naljepnice....tak da ti je u tome ¹tos...

da, stvar serije...èak i Gordakove znaju doæi ti¹e ili buènije, ovisno o seriji...uglavnom, postoji zamjenski kit gumica za modifikaciju koji se zamijeni i rije¹i taj problem....jer nisi jedini koji je to primijetio...

da Chipoteka uzme novu seriju mo¾da bi se potrefila koja ti¹a....glavni problem kod Kineza je nekonzistentnost kvalitete i veliki broj proizvoðaæa poluproizvoda ¹to rezultira takvim nijansama kod gotovog proizvoda, u nekim sluèajevima i jako uoèljivih razlika....i tu ti vrijedi pravilo da nema pravila...jer jedna serija NET puhalica mo¾e biti kao GORADAK...a onda druga serija GORADAKA mo¾e biti kao NET po kvaliteti....zato kinseki proizvod ne daje osjeæaj i garanciju kvalitete... imal sam u susjedstvu u podstanarstvu jednog kineza koje je isfuravao textil, igraèke i ne¹to sitno od elektronièkih ðiða miða....mogu poslikati i pokazati kakav mi je komplet klasiènih lemilica isfurao....20, 30, 40 i 60W lemilice....5kn/komad.....uzeo sam 6 komada za 30kn.....do sada mi je samo jedna crknula (u skoro 2 godine od kad sam ih uzeo)...ali su se nalemile po bar 200tinjak sati...odliène su za neke poslove tipa; odlemljavanja veæe kolièine dijelova sa starih PCBova....uglavnom, moj point je bio u tome da mi je taj Kinez dosta toga naprièao o naèinu proizvodnje, cijenama i slièno.... neke stvari su za smrznuti se kad èuje¹.... primjerice, te lemilice u prozvodnji ko¹taju oko 20-25centi....nije mi jasno kako, ali ako mi ih je èovjek donio i prodao po 5kn komad....i rekao da je to njemu OK jer jo¹ uvijek ima zarade...onda ako la¾e mene, lagao je sebe....ka¾e da je transport u nekim sluèajevima i do 10 puta skuplji no sama cijena proizvoda po komadu...pogotovo kada je rijeæ o visoko volumnim proizvodima neovisno od kila¾e...

Reply to
Gagi-9a

cut 8<

hvala na detaljnom odgovoru... :-) Sad jos samo da mi je nac nekoga tko ide na arizonu...ne putujem cesto u tom smjeru, a da bi isao samo zbog lemilice...gorivo bi me vjerojatno kostalo za onu razliku u cijeni....

Reply to
Mystique

Pa to je i meni problem....goriva do tam po ovoj cijenu supera95 bi ispalo minimum 600kn, sto mi skoro dodje na isto da kupim lemilicu ovdje.... :-) Kad bi se skupilo jos dvoje ili troje da se razdijele troskovi bilo bi daleko isplativije... :-)

Reply to
Mystique

Opet drobis bez veze i poznavanja materije po starom obicaju. Drzi se ti one tvoje susjede i kopanja po WC-u :)

Reply to
Amaro

to je oooodavno rije¹eno....eliminiran problem :))

Reply to
Gagi-9a

da, istina...tako je i meni bilo...nikako mi to nije usputno bilo pa sam morao èekati pravu priliku....sreæom, u manje od 2 mjeseca mi se poklopilo....isplati se èekati...kak si do sada ¾ivio bez puhalice, moæi æe¹ i eventualnih mjesec dva pa i 3 dok ti ne izleti prilika ili dok se ne skupi ekipa...

ali okladim se da bi se u roku od par dana mogla dogovoriti ekipa od 4 èovjeka pa se podijeli tro¹ak na svojih 100tinjak kuna svaki.....mo¾da i ja budem u igri pa si kupim nekih trièarija i jo¹ jednu istu kakvu sam kupio, ono, nek se nadje jer nije neka velika lova, a super mi se pokazala u radu....a i ultrazvuèna kadica me zanima...koristim inaæe od kolege, ali bi i sebi uzeo pa da se ne molim....tamo je oko 80kn....identièna u Elmatisu je bila 300tinjak kn ako se ne varam... nego, uistinu, pusti te spikice od Amara....èovjek hoæe uz po¹tenje malo i zaraditi, nije to ne¹to ¹to mu treba zamjeriti....samo onaj dio kad poène priæati kako su upravo njegove najbolje od ostalih istih takvih :))

strpi se malo i ti bude¹ bio ponosni vlasnik te "lo¹ije" lemilice :))

ja sam od prije 3 tjedna pre¹ao na diesel pa mi vi¹e nije 30tak kuna

100km....ali nije velika razlika....tak da mo¾da ja budem bio kandidat vozaèa...
Reply to
Gagi-9a

kostalo

æe¹

skupi

ja

bi

je

imam i ja dizela za tu trku, i to karavana :-D ...a i benzinca s potrosnjom dizela... :-D Ja sam za, vidim i da se Fastah zanima, to su vec dvojica, s tobom, trojica...taman u granici isplativosti....ako je do tam od zg i nazad cca

600km, potrosnja 7L to je oko 42l goriva sto je cca oko 340kn.... :-)
Reply to
Mystique