Induction heating

Imam povecu rupu sto se tice doticne teme...

Ako imam rotirajuce magnetsko polje (mehanicka rotacija) u elektricnom polju, hoce li se rotirajuci predmet ugrijat?

Ako da, kako matematicki to izracunat (ako ima neka formula - ugrubo).

TIA

Reply to
PB

Indukcijso grijanje se koristi efektom vrtloznih struja u zagrijavanom materijalu. Dakle, da bi se predmet zagrijao, mora biti nacinjen od vodljivog materijala i mora se nalaziti unutar izmjenicnog elektromagnetskog polja. To polje ce u materijalu inducirati napon pa time i struju, koja tece kroz materijal. Otpor materijala uzrokuje zagrijavanje. Dubina prodiranja odredena je frekvencijom i dimenzijama itd. itd.

Ako znas engleski, tu imas jos o tome:

a ako ti bolje leze njemacki :

- Homer S.

Reply to
Homer S.

Mo¾da da nam na hrvatskom nacrta¹ ¹to znaèi mehanièkorotirajuæe magnetsko polje u elektriènom polju te kakvu ulogu u svemu ima predmet.

Reply to
pip

pa... ovaj.. hmmm... recimo magnet koji se vrti oko svoje osi :).

Da preformuliram pitanje... imam magnet koji se vrti i zelim taj magnet zagrijat putem indukcije. Ako ga stavim u elektricno polje, uzmem u obzir i Faradaya i frekvenciju i udaljenost, jacinu jednog i drugog polja (magnetskog i leketricnog)... zanima me koliko ce se magnet ugrijat.

TIA

Reply to
PB

Danke... proucit cu.

Reply to
PB

Gle... ti u magnetu (=komad metala s poremeæenim elektronskim spinovima) mora¹ proizvesti struju koja æe zatitrati kristalnu re¹etku. Ako ga samo stavi¹ u el. polje, elektroni æe nahrupiti na jedan kraj, unutra neutralizirati polje i vi¹e neæe biti struje. Bude¹ li ga okretao, oni æe samo lagano klizati uz povr¹inu, a to je tek neka neznatna struja. Bolje je zato u tom magnetu (a ovdje je skoro nebitno da je to magnet) napraviti vrtlo¾ne struje. Kako - link si veæ dobio!

Reply to
pip

svaki magnetski tj. magnetizirani materijal jako gubi magnetska svojstva zagrijavanjem...

Reply to
Dre

Hmm... polako se priblizavam onom sto me zanima :) Ako sam dobro shvatio, nema sanse da se rotirajuci metalni predmet (bilo metal bez napajanja bilo magnet) (znacajnije) zagrije uslijed rotacije u elektricnom polju. Zelim dakle rotirajuci predmet (metalni ili magnetski) zagrijati bez da je spojen ikakvim zicama. Jedino sto imam na raspolaganju je relativno velika rotacija.

Reply to
PB

Da oko predmeta koji rotira stavis magnete u njemu bi se inducirala struja (generator) koja bi izazvala neko zagrijavanje (jer predstavlja kratki spoj)