Sony telka

Pozdrav

Jel zna neko mo¾da kaj na Sony telki (cca 5 god star, 72cm) znaèi kad (valda servisna) dioda 9 puta blinaka? Koji je to kvar, kaj to znaèi? Rekao mi serviser da je na netu na¹ao do 8x kad blinkne kaj znaèi, a za 9 ne. Pa jel to opèe postoji il kaj bi moglo bit. Inaèe telka kad se upali slika nestaje svako malo pa se pojavi.

Ak neko zna hvala, ak ne opet hvala.

Niksa

Reply to
Niksa

...prelemi kontakte na vertikalnom izlazu...integrirani krug sa 5 no¾ica...i preletuj sam procesor na osnovnoj ploèi.....sretno....

Reply to
Panda