Ima li ovdje koja cura? :)

Ponukan Kresinim postom na bisnima, eto, bas me zanima dal prati koja cura/zena ovu grupu?

:)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Nisam cura, ali samo razjasnim pravila:

  1. BladeRunner se ne raèuna :)
  2. Ostalih pravila nema

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

nevjerujem da ima cura/=9Eena al sam siguran da ima picaka!!!

Reply to
O R O Z

recimo da je omjer cura ovjde ko omer cura na feru i jos zapola manje od toga..

Reply to
606

Govori u svoje ime:)

Kreso

Reply to
Technology-freak.com

"606" je napisao u poruci interesnoj grupi:dvub14$hha$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr...

Jel igdje itko vidio neku curu/¾enu da radi u nekom servisu tehnièkih proizvoda? Ne mislim na papirologiju nego konkretno, lemilo i gefufna u ruke i popravljaj...

iqk

Reply to
iqk

U poruci: dvub14$hha$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr,

606 je napisao/la:

: recimo da je omjer cura ovjde ko omer cura na feru i jos zapola : manje od toga..

A, ne bih se bas slozio s tobom Dre. Na faksu svaki cas vidim neku curu. Ima i par jako dobrih.

Al, na grupi ih nisam bas vidio....

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ima, Kreso recimo, stalno izbjegava odgovore na neka pitanja o laserima...

:)

Reply to
BladeRunner

Vidio sam ja u RIZ-u. Ono, ulazim unutra, a ono same zene, leme,isprobavaju i sastavljaju razne aparatice...

Reply to
Pale

To su ove sa Filozofije koje oèajno tra¾e deèke ;)

--
Dobar grah daleko se èuje!

Andro Baèan
ROT13 [ naqeb.onpna@sre.ue ]
Reply to
&ro B

Dok su me pozvali u Konèar na odjel za proizvodnju VN transformatora zaèudio sam se da sve motaju ¾ene :)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

opcenito je poznato da zene imaju vise strpljenja, potrebno im je manje pauza i slicno oko elektronike, a i imaju manje ruke :) ja sam osobno vidio na par mjesta da montazu tht-a prije vala rade same zene ma kolko to cudno zvucilo :)

--
web:
www.byte-lab.com

Gdje, gdje ?????????? :-)!!

I kod mene na faksu ima koja curka, fora je da sad imamo predavanje u istoj zgradi gdje je neki odjel filozofskog fakulteta tako da je ugodno oèima :-)!

Reply to
mtech

u mojoj grupi je omjer oko 70 deckiju i 12 cura. Mozda ih ima i vise ali ne vidim ih na predavanjima. opcemnito se sve vise cura upisuje na faks. Oko 20 %

Reply to
Pero

5%maximalno
Reply to
606

vecina filozofa jede na feru

Reply to
606

Onda Fer-ovci stvarno se trudite ako dolaze samo zbog hrane :)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

ne mogu rec da pratim, al bacim pogled tu i tam;)

pozdraf grupi

-- the world is sound

Reply to
majah

heh, kod mene u rudjeruuuu..., nema niti jedna u razredu..., mislim da u smjeni ima nekih max 7 cura..i to je to.. (u drugoj smjeni su opticarke)...

eto... jednom rjecju, katastrofa......

Sve je relativno (za neke je to i logicno)...., za¹to ? Pa poznato je da je
derivacija sinusa kosinus.
Hrvoje Kusulja
ANTI_SPAMhrvoje.kusulja@zg.t-com.hr
http://hrvoje-kusulja.tk
Reply to
Hrvoje Kusulja

U poruci: e00haq$v1k$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, majah je napisao/la:

: ne mogu rec da pratim, al bacim pogled tu i tam;)

Evo jedne FER-ovke koja i prati ovu grupu! :)

BTW. THX kaj si mi poslal knjigu iz STOHE na mail. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to