Ima li ovdje koja cura? :)

"mtech" je napisao u poruci interesnoj grupi:dvv51n$t5d$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr...

Ja sam najprije zavr¹io ne¹to mu¹kog fakulteta (¹to se tièe mu¹kih/¾enskih, omjer s/n je bio 100:1), a nakon toga sam ne¹to polagao i na filozofskom - i zavr¹io o¾enjen. Dakle, pripazite se ;-)

iqk

Reply to
iqk

-ovke koja i prati ovu grupu! :)

Ako se to odnosi na stohastièku matematiku, jel mo¾e i meni na mail...

Reply to
606

Na RKP-u ih je oko 15-20%.

Reply to
Fire

si siguran,, sumnjam..

Reply to
606

nema cemu, al ono stvarno...3 klika misem ;)

-- the world is sound

Reply to
majah

stavila sam ju i na binse jucer tak da pogledaj tamo

-- the world is sound

Reply to
majah

ba=9A se pitam =9Ato si se samo ti na=9Aao uvrijeden???

ma =9Aalim se, nemoj se ljutit, moramo se malo zajebavat....

Reply to
O R O Z

da budemo precizniji...RIZ-brojila, na odasiljacima ih nema

leme,isprobavaju

Reply to
Kresimir Pecnik

opticarke)...

je

Reply to
Kresimir Pecnik

Ti si bio u raju :) U mojoj generaciji je bila jedna jedina u smjeni.

--
www.elektronka.com
Reply to