goldstar tv

Uhhh ,, malo sam kiksao sa datumom.

Reply to
sipex

******************************************* ninti nije mre¾a u pitanju, a zakaj ne provjeri¹ izlazno hor tranzistor?
Reply to
Predrag Levak - 9a3zi

I njega sam promijenio iz predostro¾nosti iako je i stari bio dobar. Stvarno neznam ¹to bih jo¹ probao, mo¾e li biti neki blok kondenzator, kako da ih najlak¹e probam?

Reply to
sipex

Imam stari goldstar tv mod CBT 9742E. Nikako da proradi.. Kad ga ukopèam u struju na displeju se pojavi crtica i to je normalno kada je stand by. Ali kada ga ¾elim ukljuèiti poku¹ava krenuti i staje(skoro 2 puta u sekundi),na displeju se pojavljuje broj i nestaje. Svi elektroliti u mre¾i i oko nje su izmjenjeni( na to sam nekako sumnjao,par elko su bili totalno koma). Nemam neka jaka iskustva sa tv pa mi je svaka pomoc dobro dosla. Mo¾da netko ima service manual?

Reply to
sipex

Mislim da me zafrkava neka sitnica ali ¹to?

Reply to
sipex

slicno ti se manifestira ostecen vn trafo

Reply to
Neno