gamad :)

Imam problema sa stonogama pa sam mislio nabaviti ovako nesto:

ili

ovaj drugi je puno jeftiniji, da li je manje ucinkovitiji ili je svo to slicno?

Reply to
Nemon

A kakve ti to probleme rade? Stonoge su dobre pametne i drage a ako ti to nije dovoljno jos i love i jedu kukce i ostale clankonosce koji se mogu naci po kuci

Boris

Reply to
Boris Vuletic

To ti ne vredi. Ima drugaciji steker, radi na drugom naponu i vristi na engleskom :))

Reply to
Oldtimer

u spavacoj sobi imam lamperiju, jedan zid je vlazan i takvi uvjeti im ocito izuzetno gode. a sada kada zatopli svaku noc ih po zidovima ima barem 2-3. u sobi spava i dijete koje ih se boji, a ponekad se dogodi i da dok spavam pretrce preko mene, zene ili djeteta pa je to prilicno neugodno i zato bi ih se htio rijesiti.

Reply to
Nemon (doma)

steker nema veze - voltaza odgovara, ovaj sa dx-a moguce da ima sa euro stekerom, a i ako nema imam adapter. Zanima me samo da li stvar funkcionira i ima li bitne razlike izmedju ta dva modela osim cijene?

Reply to
Nemon (doma)

U tom slucaju ne znam ti nista pametno preporuciti, ako ih to elektronsko vristanje potjera javi se ja sam naime malo sumnjicav da to radi ali zapravo neznam

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Nemam apsolutno nikakvog iskustva s ovakvim uredjajima, ali imam moguce rjesenje. Jesi li razmisljao da pozoves neku firmu za dezinsekciju/deratizaciju. Jedan "tretman" u Puli kosta nekih 500-njak kn i

6 mjeseci si miran sto se tice stonoga, paukova, mrava i ostale gmizuce i hodajuce gamadi. Provjereno funkcionira.

Sto se tice stetnosti otrova, kazu da ljudima ne smeta. :-)

Pozdrav!

Reply to
Optimus

Kupi Biokill, prirodno sretstvo na bazi buhaèa, po¹pricaj njime cijelu sobu i stonoga nebu bilo neko vrijeme. To provjereno radi. Inaèe mala djeca èuju vi¹e frekvencije nego odrasli pa da ti nebi djetetu smetala nekakva uzv. vri¹tala. :)

Reply to
Briglja

kod mene biokill ne pomaze :(( tj. pomaze ali samo dan, dva i onda se opet pojave - stonoga ima u vrlo velikim kolicinama kao sto rekoh svaki dan ih potamanim barem 2-3, pretpostavljam da im ta soba tj. taj vlazan zid sa lamperijom odgovara. jos je i suteren, malo ukopano, a iza je zelenilo, dakle uvjeti skoro kao u podrumu :)

Reply to
Nemon (doma)

:) imam malo dijete, a i stan je mali tako da me malo brine stetnost otrova pa bih radije neko drugo rjesenje

Reply to
Nemon (doma)

:(

Reply to
Briglja

slisan problem sam rjesavao s neopitroidom ( ima u poljoprivrednim apotekama) prouci uputstva, koristio sam onaj rasprsivac za cvijece a za otapalo jestivo ulje. problem dugorocno rjesen.

Reply to
tata01

Prvo saniraj taj zid, jer nije zdravo boraviti u toliko vlaznom prostoru.