Q: da li ima tko iskustva s ovime (solarni punjac) ?

da li je netko kupio/koristio/vidio/cuo nesto o ovome? zanima me jako ali ne zelim riskirati bacanje novca za komad plastike

friglob

Kupi na DX-u 5 puta jeftinije, 3 puta jaci punjac i oko 5 puta bolji. Inace radi jako dobro. Ima i bateriju koja ti puni mobitel kad nema sunca a puni se iz panela

Kreso

Reply to
Kreso Bukvic

pardon na neupucenosti ali DX je neki webshop? moze link? postoji neki model tocno koji preporucas?

hvala

Reply to
friglob

evo ovaj je 7 puta jaci...2 puta skuplji(ne znam koliki je shipping i dal je moguce kod nas nsarucit...)

ovaj je 2 puta slabiji....3 puta jeftiniji

ovaj cijena tu negdje...6 puta jaèi...

eto(mislim da se nisam zezno u ovim proracunima...)...ima i jos nekih...pa prolistaj (a nek ti drugi savjetuju koji uzet-jer su i specifikacije na nekima ?ture..)...ja stvarno nemam pojma o njima nego sam sad upravo kad je kreso napiso da su bolji i jeftiniji isao traziti...

Reply to
ivan

dealextreme.com Po?tarina veæinom besplatna u drugim sluèajevima par lipa

Kre?o

Reply to
Krešo Bukviæ

i za Hrvatsku????

Reply to
ivan

Na popisu zemalja za isporuku nema Hrvatske. Kako onda naruèiti?

Reply to
piksel

Normalo, probaj pa vidi

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

®eli¹ li reæi da si probao i uspio?
Reply to
piksel

meni neke naruèene stvari nikad nisu stigle...

Reply to
Vex