usb punjac

Bok ekipa, ima li tko kakvu ideju, shemu za punjac sa 4xAA MIMH baterije na USB 5V.

obicno su kucista po 4 komada baterija sto je 4x1.2 = 4.8V a usb je 5V

500ma Da li je moguce dodati neki pretvarac napona i ograciti izlaznu struju na 500-600mA tako da se baterije iscrpe i da se izvuce max kapaciteta iz njih za neki USB uredjaj.

ili uzeti 5 komada baterija sto je cca 6V te staviti 7805 i to je to na izlazu?

Thnx.

Reply to
shuky

4 puna ?lanka imaju napon ve?i od 5V pa je USB napon pre mali za jednostavno punjeje ograni?avanjem struje. Pretvara? napona u manje ne dolazi u obzir.

Ali mo?e se puniti, s tim da ?e biti napunjene do nekih 70-80% odokativno. U seriju sa baterijama stavi samo otpornik. Njegova vrijednost je dosta rastezljivo pitanje. Ako su baterije potpuno prazne, neispravne ili u ?lusu, trebao bi struju ograni?it na 500mA ?to zna?i da bi trebao biti 10 ohma.

10 ohma je sa druge strane previ?e, struja punjenja ?e biti ispod 50mA nakon par minuta punjenja dobrih baterija, pa bi igh trebalo puniti 2 dana. Kompromis je staviti 1-2 ohm !, ali tada baterije moraju biti ok da ne proradi prekostrujna zastita usb. 1-2 ohm ?e obrani?it struju punjenja na manje od 500mA i ona ?e te?i samo par minuta, a nakon toga opadat prema nuli za 10-ak sati, kad padne na nulu baterije su napunjene na 5V.

Pretvara? napona 5V u vi?e se ne isplati radit, a to je ono ?to bi trebalo.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ?to jesam,
nego da me vole zbog onoga ?to nisam.

Mislis ovak nesto?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5264 (20100709) __________

kiko

kativno.

A nakon

=E6i samo

trebalo.

Krivo postavih pitanje,

imam 4xAA baterije koje su NA punjenje, sa NJIMA zelim preko usb konekcije puniti sve mobitele koji s emogu i puniti preko usb kabla!

Reply to
shuky

Krivo postavih pitanje,

imam 4xAA baterije koje su NA punjenje, sa NJIMA zelim preko usb konekcije puniti sve mobitele koji s emogu i puniti preko usb kabla!

Onda na to stavi USB i puni, ne treba ti ni¹ta izmeðu. Ogranièenje struje na USB zaboravi.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.

.
5V

ativno.

uju

0mA

e=E6i samo

.

a kada padne napon? necu do kraja iskoristiti baterije! samo cca 50% i dalje nece puniti!

Reply to
shuky

ova varijanta sa 7805 je ok, a u biti ti trazis ovako nesto:

pronjuskaj po sajtu, mozda ima jos poneki model...

Reply to
ZeeTso

a kada padne napon? necu do kraja iskoristiti baterije! samo cca 50% i dalje nece puniti!

Kod kojeg minimalnog napona puni taj usb punjaè, ja ne znam, ali ne bi trebao biti osjetljiv na promjenu napona od 5 na 4,5V, a kod 4,5V su baterije ispra¾njene preko 50%. Li-Ion èlanak se bez problema puni sa 4 NiHh èlanka i ispraznit èe ih do kraja, pa da u tom usb punjaèu ima samo otpornik.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

da ali zelim to napraviti doma....

Reply to
shuky

da ali zelim to napraviti doma....

Zelis napraviti doma nesto sto zajedno sa postarinom kosta 1.30$ (8 kn) ???

Reply to
Cobretti

Pa bas i ne bi proslo jer na ulazu u 7805 trebas imati min. 7V da bi imao

5V na izlazu.
Reply to
Brankec

A gu¹t mirisa lemila, tinola i speèenih prstiju!?...lol

08.t-com.hr...

kn) ???

Moze li mi tko reci da li ima u chipoteci DC/DC converter 8-DIP ulazni napon od 1 do 6V izlazni napon adjustabile oko 5V i izlazna struja do

2A? pozz
Reply to
shuky

s408.t-com.hr...

8 kn) ???

max1763 gdje kupiti?

Reply to
shuky

s408.t-com.hr...

8 kn) ???

max1763 gdje kupiti?

Reply to
shuky

damir

ZeeTso

Ok, gdje ga kupiti? Treba mi jedan komad, eventualno 2 komada;)

Reply to
<address_is

Reply to
<address_is

to sam stavio vise kao ideju da postoje dc/dc konvertori koji dizu napon, tako da mozes koristiti jednu ili dvije baterije za dobivanje 5V na izlazu. probaj nazvati chipoteku i pitaj. ne mora biti taj model i taj proizvodjac...

Reply to
ZeeTso