Jednostavni detektor pokreta?

Da li ima neka jednostavna shema ili neki jeftini gotovi uredjaj, dakle kao sto alarmi imaju, da se postavi detektor pokreta i da buzzer ispusti ton kada osjeti pokret...

Dakle nesto skroz jednostavno bez alarma i slicnoga, samo za notifikaciju kad je netko prosao pored senzora.

Hvala

Reply to
Dakky

Mozda kakav jeftini reflektor sa senzorom iz metroa (25 - 40 kn)

Reply to
Amaro

Dobra ideja s tim sto bi meni trebala elektronika da radi na baterije, dakle recimo 2xAA, a preraditi sklop je vjerojatno kompliciranije nego napraviti novi? A slazem se da, sam detektor se vjerojatno moze iskoristiti i za ovu namjenu.

Reply to
Dakky

Evo bas ovako nesto bi mi trebalo, jeftino al da ne moram narucivati iz Kine :)

I da ne prica nego da samo napravi kratki tihi zvuk da se cuje da se nesto pomaklo... :)

Pozdrav

Reply to
Dakky

Iako sad vidim u detaljima da radi pomocu foto-otpornika a ne IR detektora, no uglavnom poanta je tu

Reply to
Dakky

Kupi onaj osvje?iva? sa detektorom pokreta, ko?ta mislim 30tak kn. Radi na 2xAA baterija a umjesto motora kojeg pokrene stavi? biper. Jo? i fino miri?i.

Reply to
Briglja

PIR senzor + NOT inverter gate...

BladeRunner

bas sam to tija rec... jednostavnije ne moze

Reply to
chuspy

Samo pazi Glade ima foto-otpornik, a AirWick ima PIR.

Reply to
Ivanikusis

Imao sam doma plastiènog pijetla koji je kukurikao kad netko proðe pored njega. I nekakvu ¾abu koja je fuækala. Ne sjeæam se odakle, ali mo¾da iz offertissime. Radilo je zaèuðujuæe dobro, nemam pojma gdje je zavr¹ilo, meni je uvijek bilo jako iritantno :-)

Reply to
Mandor

Imas i sjenica sa senzorom, takodjer su anoying. :)

Reply to
BladeRunner

chipoteka

jel moze jednostavnije ??????

Reply to
Kreso

ne moze jednostavnije, ali sam cak i gledao taj uredjaj u cipoteci i nema za spojiti bateriju 9V nego adapter 9V koji dode jos toliko minimum

Reply to
Dakky

A da proba¹ spojiti bateriju umjesto adaptera

Reply to
Hombre

Hahaha....tu sjenicu je stara kupila nedavno....rekao sam joj ili gasi ili cu ja trajno ugasit....svaki put kad prodjem "pjeva" neke visoke frekve da mi glavu cijepaju... lol

Reply to
Mystique

ne moze jednostavnije, ali sam cak i gledao taj uredjaj u cipoteci i nema za spojiti bateriju 9V nego adapter 9V koji dode jos toliko minimum

ima za spojit bateriju konkretno ima mjesto u njemu za 9V bateriju a ima i buksnu za vanjsko napajanje

Reply to
Kreso

Ono HQ smece u plavoj kutiji 6x4x4 cm? Jel mislis na taj? Pa u tu kutiju jedva da bi stala baterija! A pise detektor pokreta sa zvonom... :)

Ako si siguran, kupujem :)

Reply to
Dakky