Frekvencija u napon

Nisam siguran da sam se dobro izrazio u subjectu. Izlaz "W" na alternatoru daje signal promjenjive frekvencije u ovisnosti o broju okretaja rotora. Meni je potreban napon ovisan o broju okretaja, kao na èetkicama prije reglera. Mogu li nekakvim sklopom isoristiti ono ¹to "W" nudi? Da dobijem promjenjivi napon?

Reply to
Sin&sha

LM2907, LM2917

:) Dobro, mo¾e¹ li pojasniti, nisam u ðiru:) ©ema, elementi, dobavljivost, cijena? Trebati æe mi neki 100-150 komada, uh.

Reply to
Sin&sha

rotora.

dobijem

uh.

Do njih sam do¹ao googlanjem, znaèi, naði datasheet, dobavljivost provjeri kod prodavaèa, nisam radio s tim chipovima....

U poruci:gue45s$c56$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, vaso je napisao/la:

:: LM2907, LM2917

Radio sam s tim chipovima. Super rade posao. Ima sve u datasheetu obajsnjeno. Sheme, za koju frek. podrucje da radi, sve. Samo malo kopanja po data sheetu i to je to. ;)

Reply to

Za sto ti to treba, tahometar? :)

Reply to
BladeRunner

Da, telemetrija. Na analogni ulaz moram donijeti promjenjivi napon, poslati vrijednost preko GPRS-a serveru koji bio to onda interpretirao kao broj okretaja.

Reply to
Sin&sha