HEP prelazi na DC napon u kuæanstvima

Od 01. 01. 2011. HEP prelazi na distribuciju istosmjernog napona po kuæanstvima. Tako æe ujedno opravdati i to enormno poskupljenje energije radi dodatnih tro¹kova:

veæ si naporan s time, toèno sam znao ¹to slijedi nakon:

" Dobar pokazatelj tehnolo¹kog napretka civilizacije: Ni to nismo uspjeli standardizirati od 'pronalaska' istosmjerne struje do danas...LOL "

Reply to
Raynor

Naporan si i dosadan.

Reply to
coin

:-)

Sigurno ne od tog datuma ali da bi se stvari trebale a i veæ se kreæu u tom smjeru, to da...

Reply to
drstoka

kuæanstvima. Tako æe ujedno

1.travanj! :-D
Reply to
Klaus

kuæanstvima. Tako æe ujedno

Ovo me malko brine, ¹ta æe meni 230VDC? ©ta da radim s time? Zato postoji izmjenièan napon da si ga svako transformira onako kako mu pa¹e!

Pa sad mi nije jasno, jel æe u potpunosti iskopèat AC struju i u mre¾i nuditi samo DC?

Reply to
Crna Kutija

Pa veæ se gotovo sve ureðaje u domaæinstvu mo¾e napajati sa DC. A ako ti treba drugi, pa postoje danas i DC-DC pretvaraèi. Nije problem dobiti niti jedan napon, pa èak i ako se radi o DC. A èak im i cijena nije velika u odnosu na transformatore koji su u¾asno skupi.

Prvi travanj... :-)

Reply to
drstoka

Mislim da æe samo dodati istosmjernu komponentu u postojeæi vod. Pa si isfiltrira¹ kako ti treba :)

Reply to
Drug Mile

yes yes yes, da si poslao jucer ili sutra jos bi i povjerova :-) zapanilo me je samo koliko njih vjeruje da ce doci do toga, stovise da bi se to i moglo napraviti!!

--
	Nemoj gledat:

http://tinyurl.com/y8o5x7w
Reply to
Zvonimir

za¹to dovraga ?

Kam cu onda ustekat sve svoje 50hz trafice ? hehe

Reply to
grizli

Nema problema- po narudzbi instaliraju 50 Hz istosmjernu ;)

Reply to
Oldtimer

Radim DC/AC pretvarace po Uskrsnjoj snizenoj cijeni od $1,000 / W, inace $10,000 / W.

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Zasto ne? ;-) Pa vec postoje HVDC dalekovodi.

Reply to
drstoka

kuæanstvima. Tako æe ujedno

hahahahahahahahahahahahahaha :)

Reply to
Goran

Trebat ce 500 godina za ispraviti sto je Tesla zeznuo sa izmjeni=E8nom strujom.

Reply to
hamradio

Ne pretjeruj! Za ono vrijeme je imao dobre ideje, ali tehnologija napreduje....

Znam da je sala, no potaknuo si me da razmislim koliko bi me to pogodilo... Obicne sijalice i grijaci bi radili bez problema... Usisivac, fen, mikser, busilica - radilo bi... Plazma, DVD, sva elektronika sa coper pretvaracem nebi smjela imati problema... Stroj za pranje rublja i ima istosmjerni motor, doduse jos ih dosta modela ima obicni kavezni asinhroni... problem bi bilo audiopojacalo (klasicni trafo ali moglo bi se preraditi), klima ( kako stoji stvar sa inverter klimama?) i hladnjak (trebao bi imati inverter, ali to bi trebalo pozitivno utjecati na korisnost i radni vjek uredjaja)...

Reply to
Sinisa Platz

kuæanstvima. Tako æe ujedno

Ba¹ si morao tako rano uprskati stvar!?....LOL