Jedan "digitalni uredjaj" jel bi se to dalo poraviti???

Vrlo popularan uredjaj , naravno ne kod nas, ali u sviejtu je prodan u mnogo primjeraka..

Cijena mu nije mala, oko 700$, ja dobih u ruke vec davno jedan takav NEISPRAVAN..

Zove se NovaDreamer, sluzi za lucidne snove, makar to sad nije bitno za opravak:)))

Opis kvara:

Kad ga ustekam na napajanje u trzim tipku "power" na displayu se nista ne pokazuje , tj. uredjaj se ne zeli upaliti..

Otvorio sam uredjaj i izmjerio napon na "onoj litijevoj bateriji" ista kao na maticnoj ploci(neznam sad jel 3 volta ili 1,5) Baterija je bila potpuno prazna: DA li je moguce da zbog nje uredjaj ne radi, tj . kada bi sada unutra stavio novu bateriju, zapravo vec sam probao spojiti, i opet nista:

Pretpostavljam da je praznjenjem baterije doslo do "brisanja memorije", da li je moguce da zbog toga uredjaj uopce ne radi i nkon sto sam spojio "napon na mjesto baterije"??

Ima jos jedan problemcic, s time sam se bavio davno i do sada sam zaboravio da li ide baterija od 1,5 ili 3V !!!!

Hmm sta nebi takav uredjaj trebao imati ipak permanentnu memoriju?? Godina proizvodnje oko 1990

Reply to
Dre

Mogu poslat fotke na binares , ako pomaze

Reply to
Dre

Probaj odlemiti bateriju pa ga onda ukljuèi. Mislim da je ta baterija za pohranu odabranih setinga. Ne znam o kakvom se uopæe ureðaju radi al mi nema logike da bi se eventualnim pra¾njenjem baterije brisala kompletna memorija. Aj nabaci koju sliku da vidimo.

Reply to
Dilan Dog

Uredjaj jednostavno neradi, bateriju sam vec bio odlemio.

Sumnajm da se uredjaj moze upaliti "bez baterije"

Pa ni komp ne radi ako mu maknes bateriju od biosa.

Mislim da je taj uredjaj kao "malo racunalo" ima procesor kolko vidim ram, rom ( no naravno to ima svaki slican uredjaj)

Cak sam na netu skinuo "neki novi firmaware verziju", samo neznam a li ce to pomci ako je izbrisana "kompletna memorija"..

Pa zar je 1990 postajala "flash" memorija za koju nije potrebno napajanje: Mislim da nije???

Reply to
Dre

Malo sam pogledao vodove i iz napajanja jedan dio ulazi na "plocicu s baterijom", tj plocica s baterijom je preko otpornika spojena direktno na napajanje i jos ima nekoliko izlaza, nije li ta litijva baterija(gumb baterija) mozda punjiva??

Reply to
Dre

Pod imenom "uredjaj"

Reply to
Dre

Mozda samo tako aparat i radi , platise masno,on se pokvari i dobijes lude snove!!

Reply to
news.carnet.hr

:lol:lol

Sva sreca da to ja nisam platio ...

Mozda ga je netko "skurio" krivim napajanjem, ali nigdje nevidim nista "zgorenoga"

Reply to
Dre

Ma bravo...

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Kvargu èemu ¹kole ako se elektornika popravlja na principu gle ovo je crno samo treba zalemiti drugo...

Kre¹o

Reply to
Suzuki

Kazem MOZDA, makar sumnjam

Reply to
Dre

Pa kolko ja znam radi, jedino sto ne pamti postavke od biosa i vrijeme.

Je, flash memorija nije nikakav novi izum, a ako vec nije bio flash sigurno je bio EEPROM chip, kao u npr. modulima za Comodore 64 i slicne.

Reply to
Solo761

Dre, sve se da popraviti. Pitanje je jedino kolko si spreman izdvojiti za servis? Ako nije za cavle, dogovorit cemo se :o))

-------------------------------------- Zoran Eres, Bc.Sc.EE Institute Rudjer Boskovic Croatia

Reply to
Svemirko

Meni radi, samo je bad da uvjek mora diskove traziti, fsb podesiti i to.

Reply to
Fire

Znaci da EEPROM isto zadrzava memoriju bez "napajanja"

Mozda je kvar softwerske prirode, spojio ih ja to na komp o pokrenuo jedan softwer(s neta, bas za taj uredjaj, mislim da u sebi ima formware) ali se bojim da priroda uredjaja nije takva da unisti maticnu plocu racunala(serijski port)

Reply to
Dre

A za kolko bi ti to meni popravio, ha?? Kao kolega kolegi :)))

Reci cifru. Evo ak ga poravis posudim ti ga pa probaj taj lucid dreaming!!:))) Jel moze???

Reply to
Dre

Neznam kakva je to baterija ali sumnjam da je punjiva. Nego jo¹ uvijek neznam kako se napaja taj ureðaj. Ako je preko adaptera, provjeri dali gu¹i napon kad ga u¹teka¹ u ureðaj, pa prati dalje. Premalo je informacija i pored slika a na slikama se ne vidi ni¹ta konkretno. ©to se tièe baterije biosa ona ti je primjer da ureðaj moze raditi i bez nje ali ne pamti postavke.

Reply to
Dilan Dog

Reply to
Dilan Dog

Dre,

ako ti stvarno taj ureðaj ne¹to znaèi onda odvoji malo love i nek ti ga Svemirko slo¾i. On sigurno neæe imati problema ;)

za

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Probat cu izmjeriti struju koja ide "kroz" uredjaj kada stavim adapter, ako na to misli¹! Inace radi na 9V dc

Reply to
Dre