Fluke :)

________
Pozdrav,
 Click to see the full signature
Reply to
Walter Gottwein

Kud mi je bio iritantan, sad mi je jos vise.

Reply to
m0nk

Fluke je zakon, apsolutni kralj DMM-a.

Reply to
BladeRunner

Moj frend Zega bi se dobro nasmijao ovome.

Kupio je novog Fluke-a kojem je autorange bio u banani. Toliko ga je zivciralo da nije mogao mjeriti pa je psovao fluke-a i kupio UT.

Valjda losa sreca...

Reply to
Svemirko

Fluke je dobar, no ima i on konkurenciju !!!

Znas li da su prije x-godina bili toliko ugrozeni sa Tektronixovim TX-3 da su odlucili kupiti licencu, patent i PERMANENTNO ZATVORITI proizvodnu liniju TX-3... To se zove business.

Reply to
Lex-Lutor

ili je kupio kopiju Fluke-a, da nije to bio "Fuke"?

Reply to
BladeRunner

Hmm, zanimljiv podatak! Sad su mi neke stvari jasnije... business? Niposto, to se zove "prljava posla". Nije se valjda i Agilent osjetio ugrozeno pa su mozda kupili Tek, ili jos gore Rigol kupio i Tek i Agilent? :P

Reply to
BladeRunner

MA to su velike ribe i mislim da tu nema slucajnosti sve se to dogovara za stolom kako ne bi doslo do PROKLIZAVANJA, svi su zauzeli neku poziciju na trzistu i svatko ima favorita u nekoj bransi. NE mogu jos samo dokuciti odnose R&S sa Advantestom, gadno je to kada se udruze Svabe i Japanci a svaki ozbiljan LAB ima 50% Agilenta i 50% R&S tj. Advantesta !!!

Rigol je ocito PREdobar za lovu koja se placa, mislim da je to takticki potez Agilenta za omasovljenjem na trzistu scopova gdje dominaciju ipak imaju Tektronix i LeeCroy...

Ma tko to vise zna, cim pise Made in China sve postaje sumnjivo.............................hahahahah

Reply to
LEX-LUTOR

Pa cuj, moj TDS2002B je "Made in China" :)

Reply to
BladeRunner

Kupio je Fluke-a iz Belmeta, ako se ne varam. Sluzbeno, preko firme.

Reply to
Svemirko

:-)

Ma nista cudno, mislim da je moj TDS-220 jos uvijek iz USA ali me mrzi gledati, ovako sam sretniji....

Reply to
Lex-Lutor

koja je to vrsta ?

Reply to