elektricna shema za Sony MHC RXD 7

Pozdrav grupi!! Imam jedan problem i molim za pomoæ. Na gore navedenoj liniji skurio sam pojacalo. Kad ga zamijenim, linija radi ali nesmijem pojaèat preko pola snage jer za 5 min se ponovno skuri. Uvelike bi mi pomoglo da iam elektriènu skemu, zato molim za milost :)) trep trep Unaprijed hvala

--
:: BRUM BRUM ::
Reply to

Welcome!!!

Sjecas se da sam ti trazio el. shemu za tu liniju, ali nisam nista nasao. Nadam se da si ti bolje srece...

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Je li ti u pojaèalu STK 407-070? Ja ti imam PDF manual za SONY-a HCD-RXD6AV oko 3MB pa ako ti to mo?e pomoæi javi !

Reply to
Ivica