elektricna pumpica za odlemljivanje

jel ima ko kakvih iskustava s ovakvim pumpicama ?

Reply to
alenford

imam ja. ne kupuj to, imat ces samo problema a nista posebno neces moci s tim napraviti

Reply to
Spuzva

zasto, u cemu je problem

Reply to
alenford

Treba znati raditi s njom? :-)

Reply to
Crni maèak

u tome sto to ne radi kako treba. ispocetka jos mozda i radi ali vrlo brzo pocinju problemi: grudvice smeca ostaju u ulaznoj cijevi pa stalno moras onom zicicom cistiti, oni filteri od filca se jako brzo zastopaju parama od fluxa pa ih stalno moras mijenjati jer pumpa ne vuce. a i ti filc filteri nisu bas neka brana parama da prodju do same pumpe pa ona radi slabije nego sto treba. uglavnom, vise ces vremena provesti servisirajuci tu napravu nego sto ces s njom raditi. a da to nesto valja svaki servis bi imao po jednu u ladici a ne se zajebavali sa rucnim pumpicama

Reply to
Spuzva

jel ova kombinacija bolja ?

alenford

Ta i nije tako lo¹a s obzirom na cijenu, vrhovi su joj malo lo¹ije kvalitete. Ja sam na svoju stavio vrh Hakko i sad to i nije tako lo¹e, pogotovo ako je kupi¹ negdje vani. Mislim da je moja ko¹tala oko 70 eur u Ita. Imam i ovu hakko 808. ta radi sasvim u redu, ali malo vise ko¹ta.

sipex

Kad se veæ prièa o pumpicama, evo jedan mali savjet kako znaèajno unaprijediti i olak¹ati sebi posao sa ruènom. Stvar je vrlo jednostavna, na vrh pumpice treba navuæi komadiæ silikonske cjevèice. Ta cjevèica je vrlo fleksibilna pa se odlièno prilagodi mjestu odlemljivanja. Plus ¹to se neæe o¹tetiti ni istopiti èak ni kada je naslonjena na vrh lemila. Meni je uobièajena praksa da uopæe ne odmièem lemilo, nego samo preko svega naslonim pumpicu i usisam. Silikonska cjevèica je iz ink jet printera, ona za odvod otpadne tinte ;)

Filip Lolic

eto sad barem mogu reci da nisam bezveze ispirao te cjevcice i sacuvao ih kad sam rashodovao inkjete... ipak onaj sistem "mozda ce mi trebati za nesto" nekad i upali :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Haha, i meni su se razvlaèile po po stolu dok mi nije sinula ideja :)) f

Reply to
Filip Lolic

avna,

ica je

ila.

reko

e ;)

vidi=B9, ja imam 1 metar silikonske cjev=E8ice i nisam do danas znao =B9t= o =E8u=20 sa njom :-)

a kupio sam je umjesto termo bu=BEira...

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

Eto, sad zna¹ :) f

Reply to
filiplolicREMOVE

A Filipe svaka ti dala, koju god tija za ovo. Inaèe imam 5 pumpica i jednu Iskrinu, koju nebi prominija za sve nove, a do¹a san do zadnjeg vrha. Pumpica je iz 87', a ja iz kasnih 50-tih i ona ti je moj produ¾etak :))). Evo sam napravija ovu tvoju modifikaciju, ma nikad bolja, a bila je najbolja !!!!!!!!!!

Duboki naklon,

Kuki

Reply to
Kuki

"Fastah" wrote

hahahahaha....a koji smo mi zapravo klo¹ari.....hrèci...samo skupljamo jer zna¹...mo¾da ti za 23 godine bude zatrebalo...a sve iz razloga ¹to si nemre¹ kupiti profi opremu pa raditi ko èovjek :)))

samo...ima nas nekih koji unatoè svemu i svaèemu ipak èuvamo pola tone "smeæa" :))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

"Kuki" wrote

hahahaha...evo je pola 4....a ja se upravo brusim iæi na tavan i razbiti na brzaka jedan stari inkjet printer....hahahaha....bogme i ja idem na tu modifikacju ASAP :)

Reply to
Gagi-9a6aag

:)))) Eto, sad si rijesio problem vrhova zauvijek. ;) f

Reply to
Filip Lolic

Upravo tako, i da imam najbolje od najboljeg, opet bi imao punu sobu raznog smeca. Jer nikad se ne zna... :)) f

Reply to
Filip Lolic

Javi je li sada lakse odlemljivati ;) f

Reply to
Filip Lolic

Danas me poèeo ..bavat programator, izvadio 5 komada 7407 u minut, a rupice ko suza èiste. Podno¾ja uletila ko u staru razraðenu :))

Reply to
Kuki

:))) f

Reply to