sony tv shema

Pokvario se tv sony trinitron star 7 godina te bih trebao njegovu elektriènu shemu. Da, budem guglao, ali ako netko zna gdje bih mogao naæi dotiènu, nek javi. Hvala!

Reply to
smokljan

=E8nu

avi.

Pomoglo bi kad bi napisao model i mozda broj sasije. Pogledaj na hr.sci.elektronika.binaries, ima link na za shemu nekog starijeg Sonya.

Reply to
Zlotvor

Model "star 7 godina" je sigurno neki special edition jer vecina njihovih modela pocinju sa KV.....

Reply to
stef

Isprièavam se :) KV-21LT1E

Reply to
smokljan

"smokljan" wrote

O, to je nasa stara, vec puno puta spominjana na grupi, shasija FE-2. Ako ne nadjes bas za taj model, skini si ovu na istoj shasiji:

... i nemoj nam uopce govoriti da ti je vrisnul visokonaponski tranzistor ...

Reply to
stef

Puno hvala. Tv ne popravljam ja nego poznanik, al mi se cini da ni on ne zna previse o tome. Evo problema; Ne ¾eli se upalit, tj u poèetku sam gumb na daljinskom morao stisnuti nekoliko puta prije nego bi se upalio, on napravi zvuk ko da æe upalit al neæe i lampica blinka. S vremenom se broj pokusaja paljenja poveæavao (i varirao). Jednom sam dosao do 132!!!

Reply to
smokljan

Onda jos nije najgore. Prvo neka zamijeni elektrolite u primaru mreze, sve osim onaj veliki mrezni, pa nek proba vuzgat makinu.

Reply to
stef

Ok, hvala jo¹ jednom!

Reply to
smokljan

Evo nakon muke sa service manualom i iscitavanja shema i shemica, ja sam skuzio da je mom Espanjolitu KV-21FX20D odapela katoda, tj. stuja je malo jaca, malo slabija i nece upalit cijev kad mu se digne qurac. Sto bi rekli zrel je za shrott...ili ako nekom treba za dijelove, jer je ostatak elektricki 101% ispravan, nek mi se javi na mail pa da ga utrpam na neki teretni vlak i posaljem :)

Reply to
Dizel

Kad smo vec kod Sonyevog AKB-a dali je tko pokusavao prevariti taj sklop, tj izmjeriti te struje i umjetno ujednaciti otpornicima - slika mozda nece biti najbolja ali bi trebao raditi?