daljinski od opel omege?

...mi je riknul i sad nemrem auto upalit jer nemrem deaktivirat alarm jel to neko popravlja mozda? sve informacije dobrodosle...

Reply to
dOK

Nove baterije?

Reply to
Locutus of Borg

Reply to
dOK

...i usput jos par informacija: rezervni kljuc nemam, car pass card nemam, dakle prije narucivanja kodova iz njemacke (traje 7 dana), novog daljinskog i njegovog (pokusaja) programiranja u servisu htel sam videt jel neko mozda ima kakvih iskustava sa popravcima ovog jer mi to ne izgleda bas ko centralna upravljacka jedinica space shuttla iako radi takve probleme... i jos nesto to je IC daljinski

Reply to
dOK

IMHO opel nije nikada imao originalni daljinski na IC, dakle to je naknadno ugraðen sistem, ako je tako onda nije ni nauka to demontirati....pomoglo bi da napi¹e¹ koji grad za poèetak, a potom i neke podatke sa daljinskog ( model, marka, oblik, broj tipaka, boja ).....

koja je god omega? daj nekih pametnih informacija....

Reply to
Mika

e sad, to je ipak original daljinski i pak je IC, dakle tvornicki kljuc, mjesto zagreb, omega je godina 1995., kasniji modeli vise nemaju IC...

Reply to
dOK

aha, oke , to je onaj model gdje se daljinac nalazi u kluèu....ovak probaj, s novom batreijom u daljincu, daj kontakt, otvori vozaèka vrata i stisni tipku na daljincu i drzi jedno 5 sec....aj ne radi tak, dalje ne znam.. :))))

Reply to
Mika

probal sam i tu varijantu al ne radi... i jel mozda neko zna ima li kakav nacin deaktivacije sa kljucem nekaj u stilu okreni dvaput, pricekaj 5 sec pa okreni na drugu stranu ... jer mi nije jasno da se to bas nemre samo sa kljucem kaj da mi je riknula baterija negdi na putu, nebi mogel auto upalit... jer alarm i blokada se inace aktiviraju i kad se auto zakljuca samo sa kljucem...

Reply to
dOK

A obrnuto? Kad ga otkljucas, trebali bi se deaktivirat... Valjda ni bed tak otkljucavat auto?

Ah, sta ces svi navikli na daljinsku kontrolu, ccc, a sta da tu omegu i palis na daljinski, umjesto kljucem... :-))) Ma moj kadett je zakon, sve rucno, nema se kaj pokvarit... :-))))))))

Reply to
Mystique

fora i je u tom da obrnuto ne ide, fico je zakon, od elektronike je imal samo automat za zmigavce :)

Reply to
dOK

Reply to
fluke

probaj stisnut gumb i drzat ga par sekundi, moguce da ti je komp zaboravil kod i tak mu se vraca, meni je upalilo na golfu 3, a probaj i 2 il 3 put stisnut za redom, na nekim autima se i tak vraca kod, sretno

Reply to
zet-jaro