ionizator zraka

Molim Vas, ima li netko iskustava u kori¹tenju sobnog ionizatora zraka? Je li zadovoljan, ima li takav ureðaj nedostataka i kakvih, ima li prednosti i kakvih? ©to je s ionizatorima koji ispu¹taju ozon (ovaj kojeg mislim kupiti ispu¹ta ozon u kolièini do max 0,05 ppm? Proizvoðaèi (ba¹ kao i svaki Cigo) svoga konja hvale. Proizvoðaèi sliènih proizvoda za kondicioniranje zraka blate jedni druge. Mene zanimaju iskustva ljudi koji su koristili u svom stanu/kuæi bilo kakakv ionizator, prije nego i ja bacim pare na takvo ¹to.

Goran

Reply to
Goran

a?=20

=20

=E8i=20

=20

Svaki ionizator "ispu=B9ta" ozon, odnosno stvara ozon. Zato se i zove=20 ionizator.:)) Moja iskustva s njim su takva da stra=B9no skuplja pra=B9in= u=20 na sebe.

Reply to
briglja

Odlièna stvar. Stvar radi da ima filter koji filtrira paraèinu, a ionizator ozonom ubija bakterije i viruse te filtrira zrak, jako preporuèljiva stvar... kroz neko vrijeme rada osjeti¹ da je u sobi kao da si negdje na planini u prirodi... taj osjeæaj. Takoðer su dobri za prostorije zadimljenje cigaretama i sl...

Reply to
Vedran Presecki

A zasto neki govore da je ozon otrovan.. tj kako ozon moze biti otrovan i zasto?, pa on se odmah raspada na kiskik

Reply to
Dre

i=20

Ba=B9 zbog tog kisika vi=B9ka ozon je jako reaktivan odnosno jaki oksidan= t. Slobodni kisik se ve=BEe na ostale elemente pa je zato opasan. Kako=20 konkretno djeluje na ljude trebalo bi pitate lije=E8nika.

Reply to
briglja

Ba¹ zbog tog kisika vi¹ka ozon je jako reaktivan odnosno jaki oksidant. Slobodni kisik se ve¾e na ostale elemente pa je zato opasan. Kako konkretno djeluje na ljude trebalo bi pitate lijeènika.

Na netu ima sve o ozonu, stvar nije ¹tetna nego je u maloj dozi tek toliko da profiltrira zrak od virusa i bakterija te da ionizira zrak u prostoriji...

Reply to
Vedran Presecki

BTW... a kaj je s onim BIO-ionizatorom ¹to je jednom davno iza¹ao u èasopisu SAM svoj majstor???? Jel' to isto to ili nekaj drugo.... I da li se to isplati raditi u svom aran¾manu ili je bolje kupiti gotov?

Reply to
zok

Koliko sam ja vidio ionizator je obicna kaskada sastavljena od kond i dioda... Pogledaj malo sheme na netu..

Sigurno se ne isplati dati 1000 kn za to.. samo to originalni ionizatori imaju nekakve bolje igle.. koje neznam gdje nabaviti... nemaju obicne celicne ili bakrene igle nego grafitne ako se ne varam.. tako nastaje manja kolicina ozona..

Reply to
Dre

manja

Da i zato koristi¹ iz tehnièke olovke ("¹pinac ili minu" kako vi to veæ zovete :)

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Ma mislis da se nisam na to sjetio.))) Tehnicka olovka NIJE cisti grafit-.. ima tu raznih primjesa

Reply to
Dre

Da.. ali mislim da bi bila ok ako je prije zagrijemo da izgore sve smole i sl... kada grijes na vatri minu od tehnicke vidis kako se zapali na pocetku... nakon toga je sogurno cisti grafit..

Reply to
Dre