problem- elektricna ograda

Dvorisna ograda ima el. motor na daljinsko upravljanje s kojim sam dobio dva daljinska upravljaca. No jedan je nakon dvije godine riknuo, pa sam uzeo sa ebaya neki jeftini receiver i par daljinca jer je originalan skup ko suho zlato. Specifikacije receivera: frekvencija 315mhz radni napon 5v operating type: toogle output type:TTL coding type: fixed code

Eh sad, postojeci sistem ograde ima kraj motora jednu malu elektricnu bravicu, i dok se u nju turne kljuce, ona spojio dva kontatka i otvara ogradu. Pa mi se cini da bi tu najidealnije bilo spojiti receiver. Multimetrom sam izmjerio napon na tim kontaktima i iznosi 30V,kako bi najbezbolnije bilo prikljuciti receiver na to? Evo sheme receivera:

bilo bi super da na izlazu postoje releji,no nema ih a na "zalihi" imam jedino 12v releje koji se pobude na kakvih 6v, dok je izlaz receiver 5v :(

hvala na pomoci

Reply to
Tihomir K.

Ima¹ za kupiti malih reed releja koji rade na 5V a njihov izlaz ( kontakni )paralelno kontaktima od brave.

Reply to
Iver

Koliku struju trebaju ti reed-releji? Navedeni prijemnik mo¾e dati vjerojatno max. 25 mA?

Reply to
vaso

pretpostavljam da bi bilo pametno staviti i neku diodicu paralelno namotajima? ne bi htio spusit receiver posto sam ga cekao mjesec dana.. a uzeo bih ja relej od 5v odmah, ali nisam iz zg pa mi je muka samo to narucivati, no cini se da mi je to jedino rjesenje. ili mogu izvesti nekako sa tranzistorima?

Reply to
Tihomir K.

anti-paralelno....

Ako reed reley tro?i previ?e struje, treba?e i tranzistori. Za po?etak, utvrdi koji je napon na krajevima klju?a: DC ili AC....

Reply to
vaso

Evo link, 5V, 10 mA

i naravno pralelno spuli, kako decki vele, dioda, ali kontra polarizirana, ne treba tranzistor.

Reply to
Iver

Zbilja ne znam, ali mislim da bi mogao upogoniti relej

Reply to
Tihomir K.

evo dolje je naveden jedan reed 10mA, mislim da bi to sljakalo

Reply to
Tihomir K.

hm. a gdje to kupiti?

Reply to
Tihomir K.

zaboravih napisat, DC je napon

Reply to
Tihomir K.

polarizirana,

Ili ipak tranzistor, bazni otpornik i anti-dioda umjesto reed releja? Samo treba ampermetrom izmjeriti koju struju vuèe ukljuèeni kontakt kljuèa, te paziti na polaritete kod spajanja. Poseban problem mo¾e biti ako napajanje prijemnika nije galvanski odvojeno od sklopa vrata, onda je bolje i sigurnije relej...

Reply to
vaso

najsigurnije mi djeluje relej, posto nije galvanski odvojeno. samo gdje nabavit onaj koji je "iver" naveo

Reply to
Tihomir K.

Ako ni¹ta drugo, javi na mail, mo¾da imam u nekoj ladici...

Reply to
vaso

Bilo je releja u modemima samo neznam kojeg napona. Sigurno ima¹ neki zaostali modem za pc.

Reply to
stef

sad sam pogledao na 3 modema, doduse nesto novijeg godista, ali nema :(

Reply to
Tihomir K.

Mozda ga nisi prepoznao? Evo gledam najvecu jeftinjaru Conexant modem novije izdanje i ima ovakav reed relej: MES1A05

stef

sad sam opet gledao i nema..

Reply to
Tihomir K.

poslao sam ti mejl, pa ako nades koji javi mi se hvala

Reply to
Tihomir K.

Evo nabavio sam relej 5V, ali nikako da proradi, testirao sam relej i ispravan je, dok spojim LEDicu na prijemnik uredno svijetli, tako da bi moralo biti dovoljno struje i za taj mini relej. U cemu bi mogao biti problem? Dakle, relej se ne aktivira!

Reply to
Tihomir K.

Koliki je otpor ¹pule? Probaj okrenuti polaritet prikljuèaka na ¹pulu....

Reply to
vaso