ajd jo¹ nekoliko - fluo lamp driver (za uv lampu - za ploèice)

Jel ko napravio ovo:

Jel mogu na to spojiti 2 lampe u seriju ili da napravim 2 takva?

Ili da si napravim ovo

Jel mogu na to spojiti 2 lampe? Ako bi eventualno radio ovaj; kako isprogramirati PIC16F84? Imam orange2 programator.. al to nije ni blizu od dovoljnog. Ajde ak ima ko dobar da odgovori na ovo i neæu vas gnjaviti vi¹e.. (valjda). Hvala :)!

Reply to
Ivan

Kupi ¹tednu ¾arulju, izvadi iz nje elektroniku i na nju spoji UV floru. Jednostavno, jeftino, efikasno. Timer nije lo¹.

Reply to
Briglja

Jesam. Dvaput. Obadve elektronike crkle iz meni neobja¹njivog razloga. Samo stalo i neæe vi¹e. A elektronika je u oba sluèaja bila predviðena za lampe veæe snage nego ¹to je ova ¹to imam. (4W). I moram nadodati da se ista puno grijala preko te elektronike.

Reply to
Ivan

Èudi me to, jer ja imam tako slo¾en osvjetljivaè za ploèice i radi veæ godinama.
Reply to
Briglja

I ja, obicne fluo cijevi od 8W spojene serijski po dvije na jednu elektroniku od stedne zarulje.

###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027
Reply to
Filip Lolic

I moj...

Reply to
Hector

Sorry, ali to nije osvjetljivaè. To vec ulazi u kategoriju propaljivaèa! :)

Obiène fluo cijevi? Nisu UV?

//Marin

Reply to
Marin

Jesu, emitiraju dobar dio UV spektra samo im premaz nije kao kod blacklight cijevi kao ¹to "covik" i postu iznad ima.

Reply to
Ivan