Dvoslojne plocice...

Imam pitanje... Kako osvjetljavate dvoslojne plocice??? Jel oba dva sloja istovremeno ili jedan sloj, pa onda okrenete, pa drugi???

Meni osvjetljavanje traje 10min za jedan sloj, pa me zanima jel smijem uopce tako ili da si napravim novu komoru koja ima mogucnost istodobno s obje strane....

Reply to
_Maniac_

Prvo jedna, pa onda druga strana. No moras osigurat da ti 100% gore ne moze svjetlost dok se osvjetljava jedna strana. Dakle plocica mora bit poklopljena skroz odozgora. (strana koja se osv je donja u mom tekstu)

Namjestis plocicu u "sendvic maski" i samo okrenes.

Reply to
Mad I.D.

tako sam i mislio... ajd hvala...

sad kad kupim jednu plocicu, bacam se na osvjetljavanje, pa cu viditi kako ce ispasti.... samo... kako pricvrstis da budu tocno na istom mjestu folije??? zalijepis ih selotejpom i onda izmedju ubacis plocicu ili? e da... cime rezete plocice???? Ja sa dosad radio samo s onim jako tankima i nije bilo problema, al vjerujem da sa skarama necu mocu presjeci onu deblju...

Reply to
_Maniac_

Imas vise nacina za pricvrstiti. Naj lakse ti je izbusit 3-4 rupe i onda centrirati makar po meni postoji jos bolji nacin. Dakle imas te dvije maske, A4 format prozirno. S selojtepom ih iznutra zaljepis na jednoj strani horizontalno (ak gledamo u portretu A4) tak da bude sendvic. Naravno savrseno pozicioniras maske, moraju ti se poklapat padovi i rupe. Eh to onda izgleda kao sendvic koji se moze s jedne strane otvorit. S rukama onako priti¹æi maske da se "slijepe" lagano na strani di je selotejp. Ubacis vitoplast i poklopis sendvic. Isto tako zalijepis s druge strane. Sanse da fulas su male, ja sam tako radio i greska je bila nula!

Sad neznam jesi me skuzio no probaj pa ces u hodu vidjet na sto sam mislio.

A s rezanjem se naje*** ko mali majmun. Pila za ¾eljezo sux, skalpelom je nemoguce rezat vizoplast. Nemam giljotinu (3000-5000kn profy giljotina za vitoplast i tanji lim) tak da rezem s dremelom na 25000rpm :-( Turpija malo nakon toga i gotovo. Ubije me u pojam to stalno, em prljavo, em nije super ravno, em moras imat one makse za nos i usta da ne udises sranja...maa Sve mi se cini da mi u skoroj buducnosti ta lova ne gine.

Treba nabavit ovak nest, da se narucit iz farnella

?sku=483930

No mozes pogledat jos par modela tu

Mad I.D.

?sku=483930

Ajd hvala na savjetu... vjerojatno cu napraviti tako kao sto si rekao (ona fora sa sendvicem :) )... Nije lose... Gledajuci tako na to, ne postoji mogucnost da fulam :D...

Idesssss.... nisam znao da je to tako skupo... Ostajem ja pri skarama, turpijici, skalpelu i nozicu... Nema sanse da dajem za to toliko... mozda kasnije kad bas bude bilo dosta ljudi htjelo da pravim, al ovako... samo bi bio u gubitku...

P.S.

Koliko dodje pleks recimo 50x50cm ili mozda malko manje, cuo sam da obicno staklo propusta manje uv-a... Dosad sam koristio obicno staklo, al sad ima vec na sebi ogrebotine i neke mrljice koje ne mogu skiniti, pa bi htio kupiti nesto takvo...

Reply to
_Maniac_

Vidio u Pevecu jednom prilikom da je kvadrat plexiglasa 180kn, mislim da je bio 4mm debeo. Pozz!

Reply to
-Rio-

Ako æemo pravo, tada samo kristal staklo! Zaboravi to i koristi obièno staklo i izbjegavaj linije tanje od 0.5mm. plexi se brzo izgreca, a to ba¹ i nije.... vidi link i probaj naæi odgovor.... Sve metode kuænog rezanja probah i vratih se na usku pilu za ¾eljezo. Pili ¹to polo¾enije u odnosu na ploèicu i dobit æe¹ vrlo ravan, brz i èist rez. Sve kombinacije rezalica na principu na smicanja (osim onih profi) o¹teæuju ploèicu (istina neæe¹ skakati po njoj....) Vidi link i poku¹aj naæi odgovor....

Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/

Uska pila za zeljezo???? Kak to izgleda??? :) Vjerojatno bi znao da vidim, al ovak... :)

Znaci da ostanem pri obicnom staklu... Koju debljinu onda da uzmem??? Imao sam dosad jedno 0.5cm... jel trebam tanje ili deblje?

Reply to
_Maniac_

Ja redovito vucem sabirnice s 0.3mm

Evo kako to izgleda, vrhunski ispadne

Reply to
Mad I.D.

Ma prva liga, nije u pitanju, nego ne bi htio èovjeka uvrijediti, ali mislim da mu nije previ¹e ploèica pro¹lo kroz ruke, pa onda ipak treba poèeti sa manje zahtjrvnim stvarima! No, ono ¹to bi htio preporuèiti i stvarno bez gre¹ke funkcionira, je glossy papir + laser ¹tampaè + pegla. Fotopostupak sam bacio u ropotarnicu pro¹losti.

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
Reply to
DarioD

Ma, zaboravi taj termin, obièna "vulgaris" pila za ¾eljezo (govorim o listu koji se stavlja u luk) sa zupcima samo na jednoj strani (nisam siguran ali mislim da vi¹e i nema onih ¹irokih pila koje su imale zupce sa obje strane). Mo¾e¹ odraditi i sa obrnutom stranom skalpela uz ravnalo (napravi¹ ¾lijeb sa obje strane ploèice i onda ju prelomi¹), ali to je bezbroj povlaèenja i ne dr¾im ba¹ da je metoda prikladna. Kod pertinaksa jo¹ i nekako, ali vitroplast... mislim da ne. Onaj postupak koji te dovede do tebi zadovoljavajuæeg rezultata je pravi, pa makar kakav on bio. Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
Reply to
DarioD

Da, izgleda vrhunski, ali da li je to dvostrana ploèica?

Reply to
Hector

Pa ja sam radio plocice... Ok... nije mi previse plocica proslo kroz ruke, al znam raditi, da nebi bilo zabune... Podcjenjujes... To sto nekad trazim savjet, zato sto zelim pitati one koji se duze bave time, a ne one koji vole podcjenjivati i misliti da sve znaju... Nitko nezna sve, a onaj ko misli da zna je velika budala... :)

Reply to
_Maniac_

DarioD wrote: > Ma, zaboravi taj termin, obièna "vulgaris" pila za ¾eljezo (govorim o

Aha... to sam i mislio... Al mi bilo cudno ono uska......

Ma ja radim sa skarama, onak malko su bolje, pa cak moze proci i deblje, ali ove tanke plocice su savrsene za rezanje sa tim skarama, stvarno mogu bilo koji obilk...

Reply to
_Maniac_

Ako moju dobru volju da ti izaðem u susret i pomognem (sada sam vidio da je to veæ drugi puta) smatra¹ podcjenjivanjem...... Bilo mi je drago i sve najbolje!

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
Reply to
DarioD

Èini se da. Primjetno je pri dnu fotke preko spleta sabirnica da se naziru vodovi sa druge strane. Dvostrana nije nikakav bad za napraviti. Osobno, izbu¹im na ploèici 4 medjusobno nesimetriène rupice (lemna mjesta sa predlo¹ka) koje su mi orjentir. Bez obzira na postupak radim jednu po jednu stranu (u meðufazama - jetkanje -za¹titim ¹irokim selotejpom suprotnu stranu). I to je to. Primitivno, ali zadovoljava potrebe.
--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
Reply to
DarioD

Evo isti chip odozgo

Nije bas dobro slikano, tj. ovo je zumirano. Vodovi su savrseni, ak treba mogu slikat detaljno :)

i stara bottom

Nije nesto predobro routano no to zanemari, cisto da se vidi kvaliteta.

Ovo je osvjetljeno s profesionalnim osvjetljivacem na FAXu i jetkano u onom stroju s "pjenom". Ne volim to tako raditi, dvoslojne plocice dat proizvest s metaliziranim rupama inace je to "grd" posao lemit. Da ne govorim da samo vie lemim 2h :( za vece ploce.

Evo sutra cu prvu plocicu fotopostupkom napravit doma s novo kupljenom/slozenom opremom pa cemo vidjet. Ne ocekujem niti malo manju kvalitetu nego gore na slikama.

Reply to
Mad I.D.

Stvarno lijepo odradjen posao...

Reply to
_Maniac_

DarioD wrote: > Ako moju dobru volju da ti izaðem u susret i pomognem (sada sam vidio da

Pa zato sam i pitao ovdje jer znam da ima ljudi koji su iskusniji od mene u pravljenju plocica, al meni takodjer ispadaju super dobro... Samo, ja koristim 2 obicne zarulje od 200W, staklo debljine 0.5cm (jedno mi je prije bilo puklo zbog topline i to je bio razloga zasto sam pitao za pleksi)...

Napravio sam si Epic plus programator i super je, takodjer i onaj propeller clock je ispao super na kraju, nasao sam neki motor, malko ga prilagodio i super radi...

Zasto se odmah uvrijedis... Meni se cinilo da ipak malo podcjenjujes i to sam rekao...

Sad cim mi prodje dekanski rok, napravit cu si neki bolji osvjetljivac, sa pravim zaruljama s obje strane pa me zanima, dal da ostavim obicno staklo ili da stavim pleksi???

Reply to
_Maniac_

evo kako nama ispadaju plocice..

najvise nas jeb.. folije tj filmovi.. kemija i ostalo je savrseno porihtano.. dobivali vodove 0.1mm i to buseve na pristojne duljine i to bez podjedanja.. ali naravno uz dobre filmove...

Zemaljko