Stampane plocice

Koja firma osim TIPLON-a u hrvatskoj moze izraditi profesionalne stampane plocice sa svim zastitama sa donje strane i eventualno tiskom sa gornje. Trebao bih nekoga tko to radi kvalitetno, brzo i jeftino. Nije bitno da je firma jer ne treba mi racun...

Reply to
OBDII

naj pristupacniji po cijeni vrlo kvalitetni

samo su sad mislim na kolektivnom

burke

Reply to
burke

Potpisujem. Ploèice rade vrhunski, isporuka brza, a cijenu ionak plaæa ¹ef :-)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Galtronik iz Vrbovca snipped-for-privacy@galtronik.hr

A ima i neki Markovec u ZG. Mislim da je on i najjeftiniji al mu je kvaliteta upitna...tak mi bar sef kaze.

Reply to
Kresimir Pecnik

stampane

je

Heh, u kolektivnoj su svijesti...

lol

Reply to
BladeRunner

"Tomy" je napisao u poruci interesnoj grupi:ddc4il$fcb$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr...

:))

Reply to
Zex

a =B1ef

nebi nas rekao da su kvalitetni, stop lak im je koma, a na vecim plocama 20*25cm, imaju cesto tvz. dlake, koje rade kratke spojeve izme=F0u vodova, po meni je prije najbolji bio "joza" falica, ali on ne radi vec mjesec dana,

moj savjet je ako treba kvaliteta da se radi u sloveniji. je da mrzimo slovence ali imaju po slicnim cjenama a pruzaju i elektro test

Znaju tu i tam shebati stop lak, al ni¹t stra¹no. A kratke spojeve mi nisu napravili ni na 30 linijskim sabirnicama debljine 0,25mm na 0,19mm razmaku...

Reply to
Tomy

Ja osobno s njim nisam bas bio zadovoljan. Mislim da je najmanje los onaj u Velikoj Gorici. Nije na odmet ni imati na umu da Galtronic/Vrbovec ("©tef") radi od 1.9.2005 (dakle samo sto nije...treba kalibrirati strojeve) radi viseslojne stampe...do 6 slojeva. Mislim da je jednini u Hrvatskoj kji pruza takve usluge.

Jako su skupi ak se ide na male kolicine. Imam tu negdje ponudu od elgoline-a (Cerknica) ... evo imam ponude u ruci dakle ovako:

Galtronic (dvoslojna stampa)

kolicina 1-2kom 25eur/dm2 kolicina 3-5kom 12.5eur/dm2 kolicina 6-10kom 10eur/dm2 kolicina 11-20kom 7.5eur/dm2 kolicina 21-30kom 6.5eur/dm2 kolicina 31-60kom 4eur/dm2 kolicina 61-100kom 3.5eur/dm2 kolicina 101-200kom 3eur/dm2 izrada filmova na fotoploteru 5eur/dm2

Elgoline (6-slojna stampa, FR-4, 2.4mm debljina ploce, dimenzije ploce

62x88mm, stop lak, sitotisak i sve ostalo sto ide u 6-slojnu stampu )

kolicina 5kom 418eur priprema 307eur filmovi 120kom 733eur priprema 1/2 154eur dostava 160eur

ukupno 1773eur

Reply to
Kresimir Pecnik

=A9tef")

uza

normalno da je na malu kolicinu multilayera cijena visoko, inace ja isto radim kod elgolina, i imao sam cjenu na 200kom 6 slojeva multilayera eurocard formata oko 20 eura ako se dobro sjecam, ali mi je tako=C4=91er vazan elektro test koji u hr kolko ja znam niko nema,

a 1.9 cemo vidjeti dali smo dobili kvalitetnog proizvo=C4=91aca u hrvata, dal se znaju cijene od prilike

Znat cu za koji dan pa postam

Kresimir Pecnik wrote:

("Ctef")

pruza

normalno da je na malu kolicinu multilayera cijena visoko, inace ja isto radim kod elgolina, i imao sam cjenu na 200kom 6 slojeva multilayera eurocard formata oko 20 eura ako se dobro sjecam, ali mi je takoðer vazan elektro test koji u hr kolko ja znam niko nema,

a 1.9 cemo vidjeti dali smo dobili kvalitetnog proizvoðaca u hrvata, dal se znaju cijene od prilike

Reply to
Kresimir Pecnik