test plocice

dal mozda netko zna gdje bi mogao pronaci one bijele plocice u koje se elementi samo stave, neznam kak da objasnim... imaju 4 reda odvojena, u prvom redu su 2 reda rupica, i rupice su spojene po horizontali, u drugom redu ima kojih 10 redova rupica i oni su spojeni po vertikali i jos su dva reda kao ova prva dva... ma znate na kaj mislim :))) nemogu to naci ni u chipoteci ni u ad-u...

molim pomoc...

Reply to
Ivan

po

netko je spominjao da je kupovao u Elmatisu u Zelinskoj..par desetaka kuna je jedan...pa kupi¹ nekoliko komada i spoji¹ u jednu veliku...

Reply to
GAGI-9A6AAG

Tra¾i "protoboard". Inaèe ih jo¹ nazivaju "breadboard"

Reply to
Mario Malenica

Elmatis ima to jeftinije od drugih. Nisu bas neke pouzdane, ali tko pita. oko 20 i nesto kuna najmanja

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu ?uva, a ?ta ?uva kacigu !??!?

Mislim da sam ja taj protoboard kod njih platio 40kn. Ne sjecam se bas tocno. Ali ok je za tak neke pokuse i ispitivanja.

Bilo je i u Electronic shopu na Savici(Tea elektronika).Ne sjecam se cijene.

Reply to
RobyZG

U poruci:f39kd1$94a$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr,

-Rio- je napisao/la:

: Mislim da sam ja taj protoboard kod njih platio 40kn. Ne sjecam se bas : tocno. Ali ok je za tak neke pokuse i ispitivanja.

Ja sam ih kupovao pred 2 godine i onda je Elmatis bio duplo jeftiniji od chipoteke.

A, pouzdanost... Potpuno su iste u chipoteki i Elmatisu, tako da...

-- Tihomir Krizan

Reply to