Dvoslojni PCB, spojevi ?

Pozdrav.

Radim svoju prvu dvoslojnu plo=E8icu i zanima me kako se izvede sljede=E6e. Dakle s IC-a =BEelim s istih pinova vu=E6i vodove u oba sloja. Dolje zalemit nije problem, no kako zalemit gore? Po=B9to je gore DIL socket nema =B9anse da gore lemim. Metalizaciju isto te=B9ko da mogu napravit u ku=E6noj radionici, jel tako?

Dakle =B9to mi je =E8initi :) ? Postoji naravno opcija da prvo povu=E6em kratak vod po bottomu i onda via pa nastavim u top-u, no to je onda grdo.

Zahvaljujem !

Reply to
Mad I.D.

Pozdrav.

Radim svoju prvu dvoslojnu ploèicu i zanima me kako se izvede sljedeæe. Dakle s IC-a ¾elim s istih pinova vuæi vodove u oba sloja. Dolje zalemit nije problem, no kako zalemit gore? Po¹to je gore DIL socket nema ¹anse da gore lemim. Metalizaciju isto te¹ko da mogu napravit u kuænoj radionici, jel tako?

Dakle ¹to mi je èiniti :) ? Postoji naravno opcija da prvo povuæem kratak vod po bottomu i onda via pa nastavim u top-u, no to je onda grdo.

Zahvaljujem !

Ja isto radim dvoslojne plocice doma i nikad nisam imao problema sa lemljenjem DIL podnozja s gornje strane. Ako imas ono low cost podnozje kojemu je plastika skroz do plocice onda ga malo izvuces, da ne nalijeze do kraja i lemis s gornje strane. Ubuduce kupuj profi podnozja-njih mozes gurnut do kraja i lemit s obje strane (i da, puno su pouzdanija).

Metalizacija rupa je slo¾en elektrokemijski proces - posuda sa nekoliko kemikalija, aditiva, elektroda. Na plocicu se nanosi isto neka kemija tako da se bakar ne nanese na cijelu plocicu... Mislim da nema sanse doma to izvest

Reply to
Hector

do

Puno hvala. Onda mi je jedina nada lemit s gornje strane i nadam se da ce bit uspje=B9no. =A9to se tice socketa koji su vrlo "niski" upravo sam zbog toga pitao :)

Reply to
Mad I.D.

Upravo tako! Jo¹ jedan hint za lak¹e lemljenje.. Lemna mjesta (Pad) sa gornje strane ploèice neka budu duguljasta (ne okrugla) tako da im lak¹e pristupi¹ lemilom, a i poveèava¹ povr¹inu kontakta. Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/