RF ID

Da li bi netko znao izraditi rf id =E8ita=E8 kartica? Trebamo elektroni=E8ara za honorarni posao...dobro pla=E8en. Netko zainteresiran?

Reply to
Daniel

Dana 27.09.2007. 13:19, Daniel upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

da pogodim, trebas za mjesecnu autobusnu kartu? ;)

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
when replying via mail, remove all crap after @ and write gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

U EPE (Everyday Practical Electronics) August 2007 ima projektiæ za RFID. Tamo su koristili gotov hibrid za èitanje ID Innovations ID-12 RFID - koji se da dosta jednostavno koristiti - barem tako izgleda. Na webu

se vidi da imaju i drugih rje¹ena.

Tihomir

Reply to
Tihomir

Pozdrav

Sto znaci dobro placen ..?????

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

zna=E8i da sam spreman dobro platit da se razvije ono =B9to trebam ali te=B9ko je sve objasnit ovako. moj broj je 091 2352 216 pa vas molim da se javite ili mi posaljite kontakte na mail snipped-for-privacy@supranet.hr pa cu se ja javiti vama

Reply to
Daniel