ccd modul

Pozdrav grupi!

Treba mi CCD modul (s elektronikom i leæom), C/B, razluæivost i nije toliko bitna. Bitno je da je low-cost - ¾elim snimati C/B slike s uC - kvaliteta slike nije izrazito bitna.

Gdje se mo¾e nabaviti, a da je ¹to bli¾e i jednostavnije ?

Hvala unaprijed

Reply to
boris b

Na sto tocno mislis kad kazes c/b CCD modul? Ako mislis na malu board kamericu koja daje CCIR video signal na izlazu, toga imas u Chipoteci. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Mislim da ne postoji nista jeftinije od ovog ;)

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

To sam radio prije 10 godina, jos uvijek imam negdje po kutijama :) Kvaliteta i upotrebljivost vrrrlo upitni ali inace vrlo zanimljiv eksperiment. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

radije bih module sa digitalnim suèeljem - pretpostavljam da je SPI najrasprostranjeniji, mo¾e i paralelni. Tek ako bi cijena modula s analognim izlazom opravdala, onda bi razmislio o ADC + ulo¾eno vrijeme za razvoj sampliranja i spremanje frame-a u buffer.

Reply to
boris b

Kupi neki rastureni mobitel s CMOS kamerom i veseli se. Za pogon CCD-a ti trebaju naponi -7V, 5V, 15V i 22V, tak da vec kreces s komplikacijom.

Ak ti fizicka velicina nije bitna (a bitna je, al' je i tehnika isto potrebna :)), uzmi CMOS Web kameru, u HGSPOTU ti je 1.3MPixela oko 100 kuna. Bas joj malo prckam po senzoru, jako je zgodan.

Pozdrav

Reply to
Svemirko

Vidio ovo:

Svemirko

To sto ti trazis jednostavno ne postoji. Gotove CCD kamere imaju ili analogni video izlaz ili firewire/USB/LAN prikljucak. Tebi u biti treba CCD frontend (CCD-vertikalni driver-CDS-AD konverter) plus MCU koji ce to pogoniti. A to ces morati sam sloziti :) f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027