uszkodzenie CCD?

Piotr "PitLab" Laskowski

"Jacek" napisal:

Wyglada na to ze wypadl filtr podczerwieni - nie powinno byc problemu z jego powtornym zalozniem. Jesli pogoglasz pod haslem "ccd infrared filter" znajdziesz liste stron z opisem jak USUNAC ten filtr zeby robic zdjecia w podczerwieni - moze zamiast bawic sie w rozbieranie aparatu i powtorne zakladanie tego szkielka wykorzystasz sytuacje ? :))) GRG

Reply to
Gregor

Gregor napisał(a):

Też mi się tak wydaje, bo mój aparat z założonym dodatkowym filtem IR na obiektyw robi właśnie różowe zdjęcia. Swoją drogą, jaki to aparat (to pytanie do Jacka B)? Wiele osób walczy z usunięciem filtrów IR, które przeszkadzają np. w fotografii astronomicznej.

Reply to
Filip Ozimek