AAA od 1800 mAh?

na ebayu ima u ponudi hrpa NiMH AAA baterija sa kapacitetom od 1800 mAh.

Mislim da su fake, to je nemoguæe u toj velièini

Reply to
Marijan

Za¹to bi bilo nemoguæe; pogledaj James Bond-a jo¹ 70-tih kakve je sve finte imao u rukavu...

Reply to
fgh

Ako i postoji,to je kapacitet koji æe imati samo pri malim strujama pra¾njenja.A iz iskustva takav kineski nimh æe trajati par mjeseci.

Reply to
Stole

po pametnome punjacu od 400-600mah ,a i po poslu koji obavljaju. za 4kom/10kn u bezicnim telefonima i igrackama rade odlicno

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Na osnovu kojih iskustava ?!?!?! Koristim takve AAA kao i AA baterije vec jedno 4-5 godina i rade bez problema !! One starije bile su 1300 ili 2300, a novije 1800 tj. 3200 i sklazem se da to nisu pravi kapaciteti, al baterije rade ... Imam ko kuce puno uredaja, kao i moji klinci, pa sam odlucio kupiti za probu jeftilenke i ugodno se iznenadio ... A za tvoj info kineske baterije su no1 u svijetu, jer pitanje da li opce vise bilo tko ih i proizvodi ...

Reply to
All

vec

00, a

ije

da=B9 neki link za kupnju??

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

da¹ neki link za kupnju??

AAA od 1800 ili 3200

:)

Reply to
Amaro

age

300,

rije

obje! :-)

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

Na osnovu iskustva baterija koje sam nekoliko puta naruèio sa ebay-a i redovno su trajale najvi¹e 2-3 mjeseca.Obièno bi jedna u seriji crkla.Za info 1 aa nimh sa po¹tarinom dodje oko 5kn.

Reply to
Stole

Imas punjac koji mjeri i prikazuje kapacitet? Koji punjac? Koliko $?

--
Chupo
Reply to

ima sam u rukama ovaj ili slican

prva tura baterija koju sam kupio izdrzi 70 minuta dok druga tura izdrzi 25-35 minuta na istom trosilu. ove prve su od 13 grama,a druge 9 grama pa se i na ruku osjeti razlika u tezini. izgledaju isto od istog tipa kupljene i cak mi je poslao nove nakon reklamacije,ali ni te nisu nista bolje... za probu uzmi bas s ovakvim natpisom

i bas od ovog tipa sam uzimao(greenforcecells) ovako izgledaju plave i ljubicaste s kojima se nisam usrecio
ali kao sto rekog lova je sitna pa se ne zamaram previse. brzi punjaci su mi se pokazali pogubni za ni-mh(AA) do te mjere da i nakon punjenja tesko uspijem pokrenuti digitalca dok jedan komplet koji punim u starinskom sa cca 150mAh rade i 10-15 dana nakon punjenja OK.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Evo, s time da sam ja s postarinom placao oko 8kn po komadu, bez obzira bila AA ili AAA ... al takve plave noname kineskinje ...

?q=aaa&cat_id=0

Reply to
All

Manje vi¹e sve su kineske. Sve te noname su 100% kineske i kao takve su smeæe zadnje vrste.

Reply to
Hombre

:))) Nije li kinez no1 u proizvodnji baterija ?

Reply to
All

Mo¾da po broju komada ali to nije poanta. Te baterije su lo¹e. Ili su lo¹e zbog jeftinog tehnolo¹kog procesa i kvalitete materijala od kojih su raðene ili su otpad nekog velikog proizvoðaèa na koji se na stavlja naljepnica onog tko ih prodaje kao svoj brand veæ ostaju noname i pun ih je ebay i o stala slièna mjesta prodaje.Ako ti nije poznato i veliki kineski proizvoðaèi baterija imaju konkurenciju u, isto tako kineskim tvornicama koje ¹tancaju la¾ne u ¹to sam se imao par puta prilike u¾ivo uvjeriti. Da poku¹amo zakljuèiti raspravu. Kvalitetna kineska baterija ima sliènu cijenu kao i kvalitetna japanska baterija makar ista bila proizvedena u japanu.

Reply to
Hombre

:)))

Reply to