Elmatis fake

Evo jo¹ jedan 2SA1941/2SC5198.....na binsima su slike, lijevo je 2SA, desno

2SC......nu razlike :D

Inaèe 2SC koji je original je poput ovoga 2SA........ba¹ me zanima ¹to æe ovi u Elmatisu odgovoriti na mail......

Reply to
mtech

Trebao si odmah traziti originale. Skuplji su, ali oni znaju koji su :)

"mtech" je napisao u poruci interesnoj grupi:ig7gh3$mov$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
Ziki

to si ubo one po 15ak kn , ne?

Reply to
Tommy

Mislim da je, a jebiga...oni ni ne kostaju vise, ali kako znati? Zadnji put sam isto uzimao neku kombinaciju 2SC/2SA u Elmatisa i nije bilo problema...........

Reply to
mtech

Dajte ljudi prestanite se igrati, to su stvari za inspekciju i za zatvaranje firme, svi oni jako dobro znaju sto narucuju i gdje ali mi glupani kupujemo zato jer ovaj kosta 15 Kn a normalan mozda 60Kn... Ako je 2SAXX onda moze biti samo 2SAxx i nema zajebavanja...

Reply to
LEX-LUTOR

Potpisujem! Vise se ne usudim kupiti cokoladu jer je rok pri kraju i nejestiva je, u salami jer je meso koje je u Argentini odlezalo 5 - 10 godina (prijatelj pomorac mi ka¾e da su upravo u RI dovezli brod sa mesom starim 8,5 godina). Dioda koja bi trebala izdrzati 500 A/10 ms rikne na 100 A/10 ms. Stabilizator 78xx uopce nema chip veæ kratki spoj ulaz - izlaz. Tekstil, obuca - sve fake pod etiketu i cijenu originala. Sa polica se povlace otrovne igracke, otrovne narance. otrovna kozmetika. Mi sve ocajniji, a trgovci (uvoznici) sve deblji :(((. A nadle¾ni za sanaciju tog nereda upregnuti su u zata¹kavanje i uvjeravanje stoke sitnog zuba da nema nikakvih problema.

Ima jedna lopovska uzrecica: "kad sam krao i gospodi dao, nikad nisam u zatvoru spao. Od kad kradem, a gospodi ne dadem, svaki kutak u zatvoru znadem." Znaju maheri gdje se daje "usur".

Reply to
DZ