2sd1938f

Trebam nabaviti 2 komada 2SD1938F S, T (Pretpostavljam da su S ili T verzije).

Da li mi netko mo¾e pomoæi gdje mogu kupiti navedene tranzistore svejedno kod nas ili vani (ili kako da saznam koje su eventualne zamjene za taj tranzistor).

Izgorili su spajanjem novog neispravnog sonyevog aktivnog subwoofera na yamahu rx-v357. Pregledom service manuala pretpostavio sam da su njih dva oti¹la.... i kada sam ih skinuo drugi sub radi no kad palim pojaèalo èuje se proboj na zvuènik, oèito da su njih dva mutirala zvuk nekoliko sekundi kada se pojaèalo pali.

btw kupio sam mjeseèni acc za

pa feel free to ask ako netkom treba neki service manual...

Unaprijed zahvalan Sini¹a

Reply to
dracula