11ak19ypro ost west problem nastavak

evo opisano veæ prije; radi se o JVC televizoru, danas sam mjerio malo napone i eksperimentirao. pokraj jednog pina na vn trafu imam oznaku E/W- ¹tampa dalje putuje prema FET-u Q603 .kad izvadim ¹pulu L604 dobijem 40V ako je vratim nema nikakvog napona.ako izvadim Q603 i kondenzator C621 i (1/100 blok) a ¹pula ostane napon je prisutan.poku¹ao sam prekinuti taj pin na trafu,a sve elemente vratiti na mjesto...slika je i dalje razvuèena. napon poslije diode D611 je tih 40v.nisam siguran da je taj napon ok-mali je s obzirom da su blokovi

250v i kad se optereti on padne na 0V postoji li moguènost da ne valja trafo?i koliko mora taj napon biti. jo¹ jedna napomena- prije nego se kvar pojavio tv se ugasio sa bljeskom i pri ponovom ukljuèivanju pomije¹ali su se programi (tako frend ka¾e) kasnije su se programi vratili ali je slika ostala su¾ena....koliki je opæe napon koji mora bit na tom q603?

zahvaljujem se jo¹ jednom na pomoæi

p.s evo link sheme koju imam

fluke

Sa¹a

Majstore, zamijeni L602!!!!!!!!

Reply to
sompopirovic

hvala na odgovoru, nadam se da æu sutra imat vremena da se posvetim tv-u pa æu javiti rezultat.

Reply to
Fluke