Pomoæ oko el. pikada

stavi trafo koji mora iæi ,izmjeri napon na ovom crnom stabilizatoru napona koji je na metalnom hladnjaku a dalje je te¹ko pogaðati ...

E sada prilikom ukljuèenja èuje se zvuk kao i obièno (kratka muzika

2-3 sec) ponekad tipke reagiraju, ponekad ne. No display ne radi uopæe, Ako se malo igram i gasim palim onda su na ekranu samo osmice i sl. Malo prije sam ga rastavio malo to pogledao i onako rastavljen spojio i radio je , display, tipke, sve, ali jako kratko 10 sec. Nakon sastavljanja opet ne radi, mislim reagiraju tipke, èuje se muzika i mjesto gdje strelica pogodi, ali display je out. Ima li kakve pomoæi ¹to da promjenim, ispitam? evo slika;

kfempo

Dakle spojili smo krivi trafo, umjesto 9v - 12v Bio sam uvjeren da ide na 12.

E sada prilikom uklju=E8enja =E8uje se zvuk kao i obi=E8no (kratka muzika

2-3 sec) ponekad tipke reagiraju, ponekad ne. No display ne radi uop=E6e, Ako se malo igram i gasim palim onda su na ekranu samo osmice i sl. Malo prije sam ga rastavio malo to pogledao i onako rastavljen spojio i radio je , display, tipke, sve, ali jako kratko 10 sec. Nakon sastavljanja opet ne radi, mislim reagiraju tipke, =E8uje se muzika i mjesto gdje strelica pogodi, ali display je out. Ima li kakve pomo=E6i =B9to da promjenim, ispitam? evo slika;

_kid_