portafon spajanje

dobio sam neki portafon di je neko prije adaptacije stana raspojio sve i kad je spojio vi¹e nije radilo pozivanje -call(razgovor se mo¾e ostvariti i sve se ok èuje e sad taj je neko isprobavao sve moguæe naæine da proradi i pitanje je dal je ne¹to spaljeno. za poèetak trebam orginal shemu spajanja pa æu dalje vidjeti.

podaci su od slu¹alice(na kutiji)

urmet domus atlantica

model 1133

na trafou imam izvode +6v, -6v, 18v, ps, 12v~

12 v se koristi za el.bravu i za osvjetljenje tastature(di se zvoni)

na slu¹alicu (koja je u stanu) imam oznake

1 2 6 10 9 CA

Na primopredajniku koji je kraj tastature(tipkala zvona) su oznake1A,1,+,2,L, - (MINUS)

Na samoj tastaturi su oznake GT (CAL), U1,U2,U3,U4,0~,12~

evo to je sve æim raspola¾em, ako je netko spajao i /ili zna kako se spaja molio bi da pomogne

zahvaljujem

Reply to
Fluke

Shema ti je na hr.sci.elektronika.binares

Reply to
piksel

puno ti hvala. pogledat æu pa ti javim

Reply to
Fluke

evo proradilo je.zahvaljujem jo¹ jednom.bilo je potrebno staviti briku izmeðu 0~ i -6V¹to ja nisam znao.

hvala ti puno.pozdrav

Reply to
Fluke

Nema problema, u tome sam "kod kuæe".