OST-WEST TV problem

jastuèasta ili trbu¹asta slika...konkavnog oblika po vertikali sa lijeve i desne strane slike...to bi trebao biti ost-west tranzistor u pitanju....ako se ne vram

u kojem krugu se to obièno nalazi tj pokraj èega....odnosno, koji naponi bi se trebail kretati na ost-west tranzistoru?

fala

Reply to
Gagi-9A

to ti je u krugu horizontale;imas diode spojene u seriju i one su ti C-E izlaznog tanzistora (BU).sa srednjeg izvoda diooda ide na korekciju O-W preko nekakve zavojnice... na kolektoru izlaznog O-W ti bude 30-ak volti... tako je bilo dok se to trimerima podesavalo,a sada je malo drugacije. koji TV?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Kod novijih variraju napon napajanja horizontale?

"Hrvoje Aras" wrote

fala Hrvoje...

nego, rijeè je o nekom Vestelu cca 10 godina star 72cm CRT...ni¹ posebno....bilo mi ga ¾ao baciti, nije radio uopce..promijenio sam HOT...i radi super, samo jo¹ O-W, ali sam malo zastao jer je nekoliko tranzistora na hladnjaku redno poslagano uz HOT pa nisam bio siguran koji bi mogao biti...

budem ga jo¹ malo premjerio pa vidio di je taj sa diodama u seriji....nadam se da je uoèljivo, osim ako nije neka te¹ka kemija...

javim kasnije...

Reply to
Gagi-9A

u krugu horizontale uz BU (HOT) imam samo 3 IC-a u TO-220 na hladnjaku; KA317, KA78M08 i LM340TS/7805....i to je sve...no to su sve neki stabilizatori napona koliko mogu zakljuèiti na oko i na niti jednom nema veci napon od 12V...uglavnom 12 i 5

Reply to
Gagi-9A

Tranzistor koji tra¾i¹ ne mora biti na hladnjaku?

"vaso" wrote

jel to pitanje ili zakljuèak??

ja osobno mislim da je za oèekivati da bude na hladnjaku...

Reply to
Gagi-9A

poslao sam ti nesto ali na gagi9a@.... jer na google grupama mi ne daje cijelu adresu pa sam isao na blef.nije se vratilo znaci da je netko ipak primio ili es varam?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Pitanje, ali kako u zadnje vrijeme ¹tede na hladnjacima( èitaj: komadiæima lima), ne bi me èudilo da i nije na hladnjaku...lol

"Hrvoje Aras" wrote in

evo i manuelno onda; snipped-for-privacy@hi.htnet.hr a mogu te ja i zvrcnuti kasnije...oko 9...10...nadam se da nisi promijenio broj...

btw; sve potencionalne tranzistore tj regulatore napona sam izlemio i premjerio, i èine se OK, tj èini se da ni jedan nije probio....nadalje, u radu sam ih takodjer mjerio...no, kako rekoh...nema napona veceg od

11-12V....a ovo preko 2 diode izmedju collectora i baze ide na ovaj KA78M08...ali sve mi je to nekako isprepleteno, ko ¹uma striborova....te¹ko mi je bez sheme pratiti...uglavnom, cini se po tim èudnim putevima gospodnjim da je taj KA78M08 takodjer u sprezi sa KA317....morao bih malo bolje promotriti situaciju, no cini mi se da imaju zajednicki ulazni napon, tj da ga dijele...tak da me to zbunjuje koji od ta dva bi bio za O-W

s obzirom da si rekao da bi trebalo biti oko 30tak V, onda bi najprije moglo biti ne¹to na KA317 s obzirom da je to klasicni stabilizator napona do 1,2 -

36 V....hmm..nisam pametan vi¹e...sve se èini ispravnim, a opet ne ¹tima
Reply to
Gagi-9A