Tradycyjne żarówki a UE - Page 2

Re: Tradycyjne żarówki a UE
?

IMHO tylko domenę

Re: Tradycyjne żarówki a UE

Sluszne obawy, ale wieksze pretensje powinienes miec do dostawcy
swojej przegladarki internetowej :-)

J.

Re: Tradycyjne żarówki a UE
Hello J.F.,

Niby o co? O to, że wchodzi na stroną, na którą jej każę?

Ja po prostu nie chcę dokarmiać wszelkiego rodzaju łowców jakiś
dziwnych punktów za coś tam. Przed wirusami i _starymi_ złośliwymi
stronami przeglądarka łącznie z atywirusem mnie ostrzeże. Niestety nie
ostrzega przed nowościami...

Re: Tradycyjne żarówki a UE

ja wchodzę przez operę mini, i zaden wirus ani trojan mi nie straszny;)

Re: Tradycyjne żarówki a UE

Mozna to sprawdzic:
http://tnij.org/sprawdz.html

Qwinto

Re: Tradycyjne żarówki a UE
Hello Qwinto,

I CKJ? Nie prościej dać po prostu normalnego linka?

Re: Tradycyjne żarówki a UE
Mnie najbardziej spodobał się ten zapis:

"Kule grzewcze" mają bardzo wysoką skuteczność,
ok. 95 procent pobieranej przez nie mocy zamieniane
jest w ciepło - dlatego ich efektywność mieści się
w Klasie A (Class A).

Więcej
http://www.se.pl/technologie/nauka/niemcy-omijaja-prawo-unii-sprzedaja-zarowki-100-w-_155365_232814.html
:)

Re: Tradycyjne żarówki a UE
?

Obawiam się, że to "fake". Klasę A może otrzymać pompa ciepła 5:1 a nie
grzejnik.

Site Timeline