Różnicówka a TN-C - Page 3

Re: Różnicówka a TN-C

Co to jest ZERO? Bolec ma być podłączony z ZEREM ? - z czym? Z PE czy N ?
Jeżeli przyjmiemy, że bolec ma być podłączony z ZEREM to jest z PE bez
pośrednictwa uziemienia czyli PE to jest to nonsens. Jeżeli przyjmiemy, że
bolec ma być podłączony z N bez pośrednictwa uziemienia to też jest nonsensem,
bo bolec to własnie PE, więc dlaczego mamy go łączyć z N? skoro połączenie PE
z N powoduje wywalenie różnicówki... Same nonsensy powstają z używania
nomenklatury ZERA bo to pojęcie już dawno zdechło śmiercią naturalną o czym
niektórzy tu nie wiedzą nadal a bawią się różnicówkami i ZEREM - lepiej
pobawić się szafą i różnicówką, czyli wrzucić ją do szafy jak kolega gdzieś
wyżej napisał... Nawet WIKIPEDIA dla dzieci podaje, że ZERA nie ma już od lat,
czyli od kiedy powstały różnicówki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Przew%C3 %
B3d_elektryczny
Widzę, że łatwo jest komuś zarzucić głupotę, dlatego nigdy nikomu tak
niempiszę bo w jakimś temacie sam mogę być głupi, co nie znaczy, że to
upoważnia do wyzywania mnie od takich - troszkę kultury panowie...

Re: Różnicówka a TN-C

ło rany, słyf brak, skont się tacy debile biorą?:O)
gdyby "bolec" był podłaczony z zerem z pominięciem róznicufki to mógłby cię
kopnąć sam "bolec" i róznicufka by pszed tym nie zabezpieczała!:O)
zresztą co z głupkiem będe gadał, poczytaj sobie literaturę głupkuf, czyli
normy elektryczne, tam dokładnie się dowiesz że tak się jej nie podłącza i
dlaczego, oraz jak to się robić powinno prawidłowo, czyli taj jak napisałem
na początku:O)

Re: Różnicówka a TN-C

    Poweidział "Pa pa5merf" patrząc w lustro.

    A jak różnicówki nie będzie wcale i upali się przewód PEN to wtedy cię
bolec nie kopnie? Też cię kopnie. Normy się zmieniają, a instalacje wykonane
wg starych norm zostają.
Odpowiedz na jedno proste pytanie: w jaki sposób  instalacja z PEN i bez
różnicówki jest bezpieczniejsza, niż z różnicówką i połączonym przewodem PE
i N? Bo ja twierdzę, że jest dużo bezpieczniejsza w wielu przypadkach i
TYLKO w jednym (upalenie przewodu PEN pomiędzy naszym przyłączem a
rozdzielnią energetyki która jest uziemiona) jest dokładnie TAK SAMO
niebezpieczna jak instalacja bez różnicówki.

[...]

i N? Bo ja twierdzę, że z różnicówką jest dużo bezpieczniejsza w wielu
[...]

tu nie ma znaczenia czy tfoim zdaniem bezpieczeństfo się zwiększy czy nie,
po prostu faktem jest ze w takich warunkach rużnicufka nie spełnia sfoich
funkcji i w zasadzie daje tylko złudne poczucie bezpieczeństfa, konic
kropka:O)

Re: Różnicówka a TN-C

    Buaha... idź ty lepiej na drzewo swoje anteny robić i energię z
powietrza łapać.

Re: Różnicówka a TN-C

ooo, widzę że trafiłęm na jakiegoś strasznie sflustrowanego mojego fana,
będącego na bierząco w moich starych aktywnosciach sieciowych, wybacz, ale
to jusz tfuj problem:O)
natomiast ja o tobie nic nie wiem, najwidoczniej nic wartego uwagi w życiu
nie napisałeś, dla mnie jsteś kimś kto nawet różnicufki podłączyc nie
potrafi, co nie stanowi problemu dla pierwszego lepszego elektryka, a co
dopiero elektronika:O)
doradzasz bzdury i naciągasz pytającego na bezsensowne koszta!:O(

Re: Różnicówka a TN-C

    Fana?.... LOL Zwyczajnie taki idiota co pisze "jusz", "tfuj" i
"różnicufka" sam rzuca się w oczy.

    Sam doradzasz bzdury, bo normy mówią jedynie o tym, że nie wolno
stosować urządzeń rozłączających przewody ochronne. Piszesz o normach, a sam
ich nie znasz.

Re: Różnicówka a TN-C

ja nic o rozłączaniu pszewoduf ochronnych nie pisałem, widocznie masz
problemy z czytaniem nie tylko norm!:O)

Re: Różnicówka a TN-C

    Z czytaniem twoich postów. Co to jest np. "pszewoduf"? Bo szukałem w
różnych słownikach i nie znalazłem. A poza tym EOT głąbie. Jak już skończysz
podstawówkę i nauczysz się pisać w sposób przypominający j. polski, to
możemy wtedy podyskutować.

Re: Różnicówka a TN-C
(ciap)

On potrafi, ale tylko wtedy jak ma konkretny problem,
ot taki gatunek się wykarmiło odpadami radioaktywnymi.

;-)

--
Włodek

Re: Różnicówka a TN-C

jesteś kolejnym pełoskim idiotą z SB, nic nie kumasz, czytac nie umiesz, do
fszystkiego potszebujesz słownikuf i wikipedi, pewnie w hebrajskim i
radzieckim, chociasz i z nich nie potrafisz kożystać, nie masz pojęcia o
czym ktoś pisze a sie wypowiadasz, jak tfoje wypociny pokazują to nawet nie
ty bo za głupi jesteś, gotowe teksty ci centrala z moskfy pszysyła, jesteś
głupi i masz fszy na pempku, kończ i wstydu oszczeńć pajacu!:O)

Site Timeline