Re: jak zrobić

Jest szansa że po prostu pójdzie z akumulatora 12v, który bedzie miał
np 12.6v Wtedy zasilacz od zestawu idealnie pasowałby Ci jako i
ładowarka.

--
Piter

Re: jak zrobić

Teraz się zastanawiam, czy coś nie pokombinować z aku z Makity: stacja
dokująca do łatwego ładowania jest, 14.4V, 2.5AH
Spradzę, jaki ma pobór ten głośnik w czasie obciążenia (obym tego
nie zrobił jak kiedyś: miałem z 10lat, wpiąłem do listwy jakieś
urządzenie, do drugiego gniazdka podłączyłem amperomierz, żeby
sprawdzić pobór... człowiek uczy się na błędach).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Re: jak zrobić

zależy jak głośno będziesz słuchał i jak mocno nowe akku z Makity.

--
Piter

Site Timeline