Obudowy

Mam pytanie, w jaki sposób drodzy elektronicy tworzycie obudowy do swoich projektów? Czy kupujecie gotowe obudowy plastikowe, jeśli tak to proszę o podanie linków do sprawdzonych przez was producentów, jeśli sami je "wytwarzacie" domowymi sposobami to opiszcie jak mniej więcej tego dokonujecie. Z góry dzięki za odpowiedź

Reply to
bobofrut

wilkxt

Powitanko,

Dla siebie, do prototypow owszem, ale sprzedac cokolwiek w obudowach tych producentow, hmm, troche wstyd. Bardziej profecjonalne w sensie materialow i wykonania sprzedaje lcel:

obudowy robi Pac-tec:
w Elfie, ale ktos inny tez chyba sprzedaje. Co do wycinania, to niedawno ukonczylem cnc ze swojej frezarki:-)

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel O'Pajak

A ja mam inne pytanko w temacie obudow. Czy znacie jakiegos producenta, dostawce ktory ma w ofercie obudowy cos w podobie

OP3088 ale w jakiejs rozsadniejszej cenie niz prawie 200 PLN jak powyzsza. Moze nie byc tak super wykonana wazniejsza jest cena.

Reply to
TERRANova

Przeróżnie, najczęściej kupiona gotowa jak przedpiścy powiedzieli, ale zdarza się też tak:

Kostka alu o wymiarach 120 x 120 x 530mm i wadze prawie 30kg, z czego po odfrezowaniu wychodzi śliczna obudowa na 4-ry moduły z ADUC816 wraz z dedykowanymi tensometrami. Całość po zmontowaniu ważyła około 5kg :)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Irek N.

W dniu 2010-04-12 15:52, wilkxt pisze:

To jest low cost. A jeżeli szukasz dobrej jakości - to tylko BOPLA/Rose.

Adam Dybkowski

W dniu 2010-04-12 22:49, Irek N. pisze:

Ile kosztował taki klocek 30kg i ile do tego frezowanie?

Reply to
Adam Dybkowski

W dniu 2010-04-13 09:51, wilkxt pisze:

Routerboard -> MikroTik -> Litwa Albo jakiś ich lokalny podwykonawca.

Reply to
Adam Dybkowski

Aluminium kupuję chyba po 19PLN netto, czy jakoś tak (PA6), frezowanie... tak z 6h na gotowo z pokrywkami, gwintowaniem _miliona_ otworów i wycięciem uszczelki pod wieczko. Całość stanowi 4-ro głowicową wagę w maszynie konfekcjonującej jakiś tam proszek.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek N.

W dniu 2010-04-14 00:21, Irek N. pisze:

To jest cena za kg?

No to podaj konkretną kwotę albo chociaż rząd wielkości. Nie mam bladego pojęcia ile kosztuje wywiercenie miliona otworów i frezowanie przez 6h.

Reply to
Adam Dybkowski

Tak, za kilogram. Patrzę teraz i widzę 17,80pln netto za kg stopu PA6

Frezowanie CNC na maszynie na której było to wykonane liczyłem 100pln/h netto. Oczywiście jak się robi coś na własne potrzeby - wychodzi czasami inaczej.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek N.