Obudowy

Mam pytanie, w jaki sposF3%b drodzy elektronicy tworzycie obudowy do
swoich projektF3%w? Czy kupujecie gotowe obudowy plastikowe, jeB6%li tak
to proszEA% o podanie linkF3%w do sprawdzonych przez was producentF3%w,
jeB6%li sami je "wytwarzacie" domowymi sposobami to opiszcie jak mniej
wiEA%cej tego dokonujecie.
Z gF3%ry dziEA%ki za odpowiedBC%

Re: Obudowy
http://www.kradex.com.pl /
http://www.maszczyk.pl

Tomek W

Re: Obudowy

DziEA%ki za odpowiedBC%, jeszcze jedno pytanko, w jaki sposF3%b wycinasz
otwory w plastiku?

Re: Obudowy
Powitanko,

Dla siebie, do prototypow owszem, ale sprzedac cokolwiek w obudowach
tych producentow, hmm, troche wstyd.
Bardziej profecjonalne w sensie materialow i wykonania sprzedaje lcel:
http://www.lcel.com.pl/obudowy_14.html
Przyzwoite obudowy robi Pac-tec:
http://www.pactecenclosures.com /
Kupowalem w Elfie, ale ktos inny tez chyba sprzedaje.
Co do wycinania, to niedawno ukonczylem cnc ze swojej frezarki:-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Obudowy
A ja mam inne pytanko  w temacie obudow. Czy znacie jakiegos producenta,
dostawce ktory ma w ofercie obudowy cos w podobie
http://www.obudowa.pl/obudowy_uniwersalne/oup OP3088 ale w jakiejs
rozsadniejszej cenie niz prawie 200 PLN jak powyzsza.
Moze nie byc tak super wykonana wazniejsza jest cena.

Re: Obudowy

To jest low cost.
A jeżeli szukasz dobrej jakości - to tylko BOPLA/Rose.
http://www.ex-con.pl/bopla.html

Re: Obudowy

a ja nie moge nigdzie znalezc producenta tych obodów
http://www.cyberbajt.pl/grupa/13/132/1/obudowy.html , aluminiowe lekkie pod
rózne RB
Pozdrawiam
Tomek W

Re: Obudowy

No dobra, a czym wycinacie otwory w obudowach?

Re: Obudowy
Tue, 13 Apr 2010 03:02:56 -0700 (PDT) bobofrut

Okrągłe - wiertłami, prostokątne - piłą :-) Czegoś innego się
spodziewałeś?

Re: Obudowy

Frezarki?

__
Pzd, Irek.N.

Re: Obudowy

Routerboard -> MikroTik -> Litwa
Albo jakiś ich lokalny podwykonawca.

Re: Obudowy
Przeróżnie, najczęściej kupiona gotowa jak przedpiścy powiedzieli, ale
zdarza się też tak:

Kostka alu o wymiarach 120 x 120 x 530mm i wadze prawie 30kg, z czego po
odfrezowaniu wychodzi śliczna obudowa na 4-ry moduły z ADUC816 wraz z
dedykowanymi tensometrami. Całość po zmontowaniu ważyła około 5kg :)

__
Pzd, Irek.N.

Re: Obudowy

Ile kosztował taki klocek 30kg i ile do tego frezowanie?

Re: Obudowy

Aluminium kupuję chyba po 19PLN netto, czy jakoś tak (PA6),
frezowanie... tak z 6h na gotowo z pokrywkami, gwintowaniem _miliona_
otworów i wycięciem uszczelki pod wieczko.
Całość stanowi 4-ro głowicową wagę w maszynie konfekcjonującej jakiś tam
proszek.

Miłego.
Irek.N.

Re: Obudowy

To jest cena za kg?

No to podaj konkretną kwotę albo chociaż rząd wielkości. Nie mam bladego
pojęcia ile kosztuje wywiercenie miliona otworów i frezowanie przez 6h.

Re: Obudowy

Tak, za kilogram. Patrzę teraz i widzę 17,80pln netto za kg stopu PA6

Frezowanie CNC na maszynie na której było to wykonane liczyłem 100pln/h
netto. Oczywiście jak się robi coś na własne potrzeby - wychodzi czasami
inaczej.

Miłego.
Irek.N.

Site Timeline