się sklonować pilota?

Cześć. Mam do bramy wjazdowej do garażu w bloku takiego pilota

bramą Hörmann. Dałoby się go jakoś sklonować? Proszę o praktyczne rady :) Nie chce mi wchodzić do piwnicy się rowerem przez klatkę schodową.

Pozdrawiam charwel.

Reply to
charwel (Oo)==:::

Sklonować się nie da ale da się w 2 sekundy dodać kolejnego pilota do odbiornika.

PC

Reply to
PC

Użytkownik "charwel (Oo)==:::" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:hr6rgf$m1f$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Nie można sklonować. Możesz, co najwyżej, kupić drugi taki sam pilot i zaprogramować go w odbiorniku zdalnego sterowania. Pod warunkiem, że odbiornik, nie ma już zaprogramowanej maksymanej ilości obsługiwanych pilotów.

Odbiornik wygląda w przybliżeniu tak:

yabba

W dniu 2010-04-27 17:26, yabba pisze:

Kurcze no trochę nie rozumiem. Mam pilota i nie da się jakoś zeskanować co on tam nadaje i nauczyć innego pilota tego samego kodu? Przy otwieraniu bramy zawsze ten sam numer na wyświetlaczu sterownika się pokazuje. Służy tylko do otwierania. Brama zamyka się automatycznie.

Sorry za lamerstwo :)

Pozdrawiam charwel:)

Reply to
charwel (Oo)==:::

Nie da się, bo on właśnie jest tak pomyślany, żeby się nie dało. Za każdym razem wysyła inny kod, jednak odbiornik wie jaki kod ma być wysłany następny (tak w skrócie). Nie ma innej możliwości jak dokupienie takiego samego pilota i "wgranie" go w odbiornik. Z restą gdyby była i tak byłaby droższa.

Mirek.

Reply to
Mirek

Dzięki Panowie za wyjaśnienia. Teraz wszystko jasne. Czyli muszę się skontaktować z serwisem bramy, żeby mi sprzedali odpowiedniego pilota :)

Pozdrawiam

charwel:)

Reply to
charwel (Oo)==:::

Użytkownik "charwel (Oo)==:::" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:hr7k3c$lh7$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Jezeli nie było by "rolling code" mógłbyś taki pilot sobie kupić za 50,- i zaprogramować według oryginału... tu jest ten warunek, żeby kod był niezmienny.

Reply to
Bodzio SE

W dniu 2010-04-28 00:39, Bodzio SE pisze:

Już mi nie mąć :D Nie da się i już.

Pozdrawiam charwel:)

Reply to
charwel (Oo)==:::

kup sobie pilota, sciagnij instrukcje do radia, masz na stronie elmesa i sam dodaj, zajmie CI to kilka sekund, plus jakas minuta , dwie na rozkrecenie automatu:) wieczorkiem nikt sie nie doczepi, nawet jezeli to i tak nikomu sie nie bedzie chcialo kasowac wszystkich pilotow zeby twojego nowego wywalic:) pozdrawiam michal

Nie "gdyby była" a jest - daj mi tego pilota do ręki a zrobię ci parę tuzinów takich samych. Za odpowiednia cenę - sądzę że tak w okolicach $100k spokojnie się zmieszczę.

Niestety pozostaje problem synchronizacji - odbiornik akceptuje tylko kilkanaście do kilkudziesięciu kolejnych kodów, jak za często poza zasięgiem odbiornika uruchamiano pilota to trzeba przejść przez procedurę synchronizacji. A starych kodów odbiornik w ogóle nie przyjmie

- więc mając dwa tuziny identycznych pilotów w identycznym stanie początkowym po zsynchronizowaniu pierwszego (zużywamy pierwszy kod) pozostałe przestana otwierać zamek - trzeba je od nowa synchronizować...

No więc właśnie dowiodłeś, że nie jest: jednego pilota użyjesz, to drugi "wyleci" Dla upartych mam jednak pomysł: Kupujemy odbiornik z dwoma pilotami (najlepiej w takiej samej obudowie jak oryginalny). Podmieniamy komuś ten oryginalny na nasz, następnie robimy taki retransmiter - nasz odbiornik uruchamia przycisk w oryginalnym pilocie i voila!

Mirek.

Reply to
Mirek

Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał w wiadomości news:4bd8be69$0$19170$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

początkowym po zsynchronizowaniu pierwszego (zużywamy pierwszy kod) pozostałe przestana otwierać zamek - trzeba je od nowa synchronizować...

a nie wystarczy po prostu nacisnąć dwa razy? :)

e.