Re: Szukam pomocy przy zak?ócaniu pilota bramy gar

A nie lepiej normalnie? To znaczy zamiast tracić energię na sąsiedzkie

> walki, wykorzystać ją do zmuszenia spółdzielni, aby zainstalowała jakiś > porządny mechanizm otwierania bramy? Porządny czyli taki, który nie > przeszkadza swoimi odgłosami sąsiadom piętro wyżej. W końcu kiedyś może > pojawić się jeszcze nowszy sąsiad, który rzeczywiście będzie potrzebował > korzystać z bramy garażowej o najdziwniejszych porach. > > -- > Jarek

Już to przerabiałem, chociaż z bramy korzysta jedna osoba, więc żaden kłopot dla innych - w każdym razie nie da się osiągnąć "bezgłośności" pozdrawiam Marek

Reply to
mmmarecki

Pan Marek napisał:

Co znaczy "nie da się"? Administracja jest nieczuła na takie sugestie? Bo to, że brama garażowa na parterze może się otwierać w ten sposób, by nie było tego słychać na pierwszym piętrze, jest jak najbardziej realne.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Opisz dokładniej jak tego dokonać. Mieszkam nad bramą i dokładnie słyszę kiedy się otwiera i zamyka.

yabba

Reply to
yabba

yabba napisała:

Przez zlecenie zadania fachowcom, właśnie tak jak sugerowałem. Nie mam doświadczeń w instalowaniu bram garażowych. Grupa też chyba nie jest właściwa do rozważań na temat trybików, linek, popychaczy i pociągaczy. W każdym razie widywałem bramy, które potrafiły zamykać się tak bezszmerowo, że metr dalej prawie nie było słychać. Z tymi mechanizmami to chyba jest tak jak z pecetami -- większość warczy jakimś wiatrakiem, ale jak tylko komuś zależy, zaraz znajdzie taki bezgłośny. Tyle że takie rozwiązanie chyba nie jest [tu] uważane za satysfakcjonujące -- wszystkim chodzi o to, by przy rozwiązywaniu problemu za jednym zamachem kogoś ukarać, wychować, uleczyć...

Jarek

Reply to
Jarosław Sokołowski

DA SIE - hydraulika :) jedyne co halasuje to pompa do oleju, a ta moze byc baardzo daleko od bramy , albo moze byc stosownie wygluszona/specyficznej konstrukcji. silowniki mozna dostac w dowolnym rozmiarze i przekroju .

reszta to dobre lozyska , osadzone w gumach i elektryka ktora uniemozliwi np. stukanie drzwi (albo otworz albo zamknij, bez opcji 'troche otworz-zamknij' , najprosciej procek jakis - od razu bedzie mial kontrole czujek prawidlowego zamkniecia , moze sterowac obrotami pompy (tak zeby np. powoli startowac i powoli wyhamowywac drzwi) itd.)

--

Reply to
Piotr Curious Gluszenia Slawinski