Oznaczenie układu smd-szukam pomocy

Witam.Mam problem,trafił do mnie modem Huawei E169 po wyłamaniu wtyku USB.W trakcie tego wyłamania z płytki odskoczył układ 6-nóżkowy o oznaczeniu "DG.." a nad kropkami dodatkowo odwrócona o 90 stopni w lewo litera T .Modem jest wykrywany ale nie loguje się do sieci i pewien fragment modemu bardzo mocno sie grzeje,przypuszczam, że to może być spowodowane własnie brakiem tej "kostki".Podłączenie tej "kostki"wygladało następująco, nóżka 1-Vcc z USB;nóżka 2=?; nóżka 3 i 6 masa ; nóżka 4 D+(z USB) ; nóżka 5 D- (z USB).Układ jest w obudowie SOT 363 czyli b.malutki. Przeszukałem wszystkie mozliwe katalogi i nic nie udało mi sie dopasować,a sadze, że to jakas bramka chyba? gdyż modem sygnalizuje brak otwartego portu więc może wyjście z układu na nóżce 2 ten port otwiera jak sądzę? Co znaczą również te kropki w oznaczeniu na układzie?Wiem, z dawnych czasów, ze bywa tu sporo prawdziwych fachowców dlatego spodziewam się tej informacji.Pozdrawiam. Wojtek_B(wibi)

Reply to
Wojciech_B

Wojciech_B pisze:

Jak na mój gust to jest to zabezpieczenie ESD portu USB. Bez niego modem też będzie działał, tylko postaraj się nie strzelać iskrami w gniazdo portu :-)

Reply to
Zbych