AVR TOOLS 5 Visual Studio

Podoba się nie ? :-)
Przenogłem się z obawy przed niekompatybilnością czy ewentualnymi problemami
po przesiadce z WinAvr 2010 :-)
Wszystko gładziutko działa :-)
To jest super :-)
Jakie są wasze opinie ?

Tam jest pełno opcji kompilatora  - nawet o nich wcześniej nie wiedziałem.
Np Garbage Collector :-) Co on tam robi? Czyści po mnie zapomniane zmienne ?

Re: AVR TOOLS 5 Visual Studio

Usuwa nieuĹźywane funkcje i zmienne globalne na etapie linkowania kodu.
Ta opcja jest włączona w standardowych makefile'ach z winavr.

Re: AVR TOOLS 5 Visual Studio

Mi się podoba... na pewno jest o wiele lepszy ten edytor, niż w
poprzednim "Studio", który miał możliwości mniejsze od standardowego
notatnika ;)...

A co do konfliktĂłw z WinAvr - zauwaĹź, Ĺźe AVR Studio nie dopisuje nic do
zmiennej PATH!! Po prostu, używa bezpośredniej ścieżki do kompilatora...
przez co możesz obok zainstalować sobie WinAvr (z dodaniem do PATH).
Jeśli teraz będziesz miał w Makefile wpisy typu:
$CC=avr-gcc
i wywołasz make, to program skompiluje Ci WinAvr.
Jeśli wywołasz make z AVR Studio (albo odpowiednio ustawisz ścieżki w
makefile), to skompiluje to gcc od Atmela...

  Konop

Re: AVR TOOLS 5 Visual Studio
Moze gB3%upie pytanie. Czt to jest nowsza wersja AvrStudio? czy jest na
stonie Atmela?

Re: AVR TOOLS 5 Visual Studio

http://www.atmel.com/microsite/avr_studio_5/

Re: AVR TOOLS 5 Visual Studio

Moze głupie pytanie. Czt to jest nowsza wersja AvrStudio? czy jest na
stonie Atmela?

To jest nowsza wersja z wbudowanym winavr-em i jako IDE jest Visual Studio
2010 działające pod .NET -em. Widać wyraźnie że mu ciężej w wirtualnym
środowisku.
Oba mogą działać i stary avrstudio 4 i 5. Nawet na nim pracuję nad poważnym
czymś i nie widzę czegoś złego. Pod F12 nie ma Clean co mnie wnerwia ale
ogólnie idzie w dobrą stronę.
Mogli to pod eclipse heliosa zrobić. Podpowiadacz w eclipse nie ma sobie
równych.

Site Timeline