AM29F010B Spansion vs. AMD

czy Ktoś wie czy pamięci AM29F010B firmy Spansion są kompatybilne z AMD?

Re: AM29F010B Spansion vs. AMD
czy programator który pokazuje,ze obsługuje tylko wersję AMD, zaprogramuje
też chip Spansiona?

Re: AM29F010B Spansion vs. AMD

A ty znowu obraziłeś się na google?

http://en.wikipedia.org/wiki/Spansion

 > Spansion is a former joint-venture between AMD and Fujitsu

Skoro to popłuczyny po AMD, to o ile model pamięci się zgadza to jest
kompatybilny.

Re: AM29F010B Spansion vs. AMD
pytanie: czy warto kupować programatory w Chinach?
ceny sporo niższe niż u nas, jakie oni tam mają napięcie w gniazdkach?
jakich kłopotów można spodziewać się po programatorze z Chin?
pilna sprawa, proszę o konkrente opowiedzi...

Re: AM29F010B Spansion vs. AMD

Konkretnie to jak zwykle robisz z siebie idiotę.
Widziałeś kiedyś programator podpinany bezpośrednio do sieci energetycznej?
Bo ja nie. Myślisz, że procesory, pamięci, itp. są produkowane w różnych
wersjach w zależności od kraju?

Kłopotu można się spodziewać jednego, że po próbie zapoznania się z
instrukcją obsługi, zaczniesz słać błagalne posty pl.misc.elektronika, żeby
ci to na polski przetłumaczyć.

Re: AM29F010B Spansion vs. AMD

no ale jakby tak wczytać się w Twoją wypowiedź, to też się za bardzo nie
popisałeś...

P.S. a co to jakaś nagonka na moją osobę? Platforma/Europa wydała jakieś
dyrektywy?

Re: AM29F010B Spansion vs. AMD

(ciap)

Jak ja się dołaczę to nijak się tego z Europą i Platformą nie da powiązać.
Wtedy to będzie megazagwozdka :-) :P

--
Włodek

Re: AM29F010B Spansion vs. AMD
Hello identifikator:,

Ić stont, łajzo!

Re: AM29F010B Spansion vs. AMD
A do jakiej pralki ten programator? Zresztą i tak chyba będzie zasilany
ze stabilizowanego napięcia ~12V...

Re: AM29F010B Spansion vs. AMD

aj, no przecież ten zasilacz z czegoś musi być zasilany, jest w komplecie,
ale czy pasuje to nie wiem i to było moje pytanie...

Re: AM29F010B Spansion vs. AMD

Nie powinienem bo się nigdy nie nauczysz szukać. Ale niech tam.
http://users.telenet.be/worldstandards/electricity.htm