Saldo opvragen met smartfoon - Page 5

Re: Saldo opvragen met smartfoon

Nou, vertel jij dan maar eens waar ik daar het antwoord op mijn vraag
kan vinden.

Re: Saldo opvragen met smartfoon

Geweldig. Dat is hetzelfde als www.zoekhetzelfmaaru.it

-p

Re: Saldo opvragen met smartfoon
On Mon, 17 Jun 2013 08:42:08 +0200, Piet Beertema

http://blog.arnoudvermeer.nl/post/3161952005/ov-chipkaart-uitlezen-met-je-android-telefoon-met-nfc

Re: Saldo opvragen met smartfoon
http://blog.arnoudvermeer.nl/post/3161952005/ov-chipkaart-uitlezen-met-je-android-telefoon-met-nfc

Het probleem dat ik heb gesignaleerd staat in de weg aan het gebruik van
welke app dan ook uit.

[...]

"Currently FareBot can parse and display balance and trip history
information from Seattle's ORCA card, and can dump raw data from any
other MIFARE DESFire card including San Francisco's Clipper card.
FareBot is open-source and designed to be flexible so that hopefully
other developers will add support for other types of cards.
When demonstrating FareBot, many people are surprised to learn that much
of the data on their ORCA card is not encrypted or protected. "

Ik vrees dat je er nog wel wat moeite voor zult moeten doen zoiets aan
de praat te krijgen voor de Nederlandse ov chipkaar. Een en ander heeft
nog steeds een hoog www.zoekhetzelfmaaru.it gehalte...

--
Grinnikend door het leven...

Site Timeline