Re: dewalt accu fra usa eller uk

Der kommer told på - jeg ved ikke hvor meget. Det er godt nok billigt - jeg
kunne da også godt bruge sådan en.
Laderen er switch mode baseret og kan muligvis køre på 230V, men jeg vil
ikke love noget.

Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Re: dewalt accu fra usa eller uk

Har du overvejet evt. at søge ved vores nabo til syd?
Der har jeg hevet diverse artikler til bilen hjem til billige penge.
Umiddelbart kan de dog ikke helt matche priser i US, men det er med garenti
billigere end i dk.
http://gt.preissuchmaschine.de/gt_frontend/main.asp?sucheall=de+walt&min=&ma
x=&Submit=+Suche+

De Walt DW927K2 [mehr] ? 175,00

De Walt DW981K2 [mehr] ? 335,00

De Walt DW988K2 [mehr] ? 440,00

/Dennis

Re: dewalt accu fra usa eller uk

jeg vil kigge på det link du gav mig

hvordan regner jeg prisen ud på de tyske varer ?

vedr switch mode trafo hvad betyder det at den kører 110/240 automatisk

Re: dewalt accu fra usa eller uk

Hej Claus,

Hvis de tyske priser er inklusiv tysk moms (det er det i de fleste
tilfælde), så skal du bare gange prisen i Euro med 7.5 og lægge
forsendelsesomkostningerne til.

For varer fra USA og andre lande udenfor EU, skal du både lægge told
(sandsynligvis 4-5%) og moms (25%) til, så hvis varen koster $170 bliver det
ca. $220 + forsendelse.

Martin

Re: dewalt accu fra usa eller uk

Som en tommelfingerregel kan du gange prisen i $ med 10, så har du
ca.-prisen i kroner efter forsendelse+told+moms+opkrævningsgebyr.

Læs evt. "Internethandel for private" hos Told & Skat.
http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?action=openall&o_id13%7519

  Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere

Re: dewalt accu fra usa eller uk

jeg
Sidst jeg købte skrammel derovre, kom der 25% moms oveni og told på nøjagtig
samme beløb, så monikke Tyskland eller Sverige er bedre alternativer ?

/jesper

Site Timeline