Re: ?:bayliner 2655 hjem fra USA

Undskyld min amatør reply metode...jeg har købt på ebay både i Tyskland og USA til min musikinstrumentforstærker købt i USA - disse omformere er ikke rigtig til at finde herhjemme - det skal bemærkes at kun den Tyske blev sendt med post...den fra USA henter jeg selv, da jeg 'kommer forbi' jævnligt...søg i ebay med søgeordet 220v, og du kan vælge kapacitet helt op til 1500-2000watt, men så koster de i porto! - til gengæld er de så billige at anskaffe, at selv porto + told osv. ikee er en hindring - det er kun visse sægere der sender udenfor USA - ebay Tyskland er nok det bedste bud...mvh JOB

Reply to
JOB