Hjælp til fejl i monitor

Hejsa

Som beskrevet i tidligere indlæg "focus problem på Dell P991", har jeg lidt
problemer med at finde fejlen...

Men jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal lede, eller hvordan jeg griber det an?

Når skærmen er blevet godt varm, bliver billedet lige pludselig total tåget
(focus?). Det er altså ikke nogen overgang, men et pludselig skift fra ok
til total tåget...

I hvilket kredsløb mon fejlen ligger? Hvis det er focus, er der vel ikke så
mange fejlmuligheder end hsp trafo, da g2 går direkte på røret...

Kan det evt. være på billedrørsprintet?

Jeg har prøvet at varme diverse lytter op med en hårtørrer, men uden at
fremprovokere fejlen :|

På forhånd tak
Hans

xpost
dk.teknik.elektronik
dk.teknik.tv+video

Re: Hjælp til fejl i monitor
Davs Hans.

Har du evt prøvet at kæle de enkelte komponenter ned når fejler fremkommer
???  Og har du evt et diagram, ellers kan det være jeg har et hvis det har
interesse.

Med venlig hilsen   Thias Russell

lidt
an?