DRC fejl på TEXT i eagle, olimex.

Jeg vil prøve at få olimex til at lave et par prints til mig, og jeg ser de forlanger text i hvert lag så de kan se om det vender korrekt.

Det er fint nok, jeg trykker på "TEXT" ikonen og indsætter min tekst på PCBet, men DRC tjekket melder fejl i layer16(hvor tekst og baner er placeret) med meddelelsen "width"....jeg kan da ikke ændre på Width på teksten...??

Jeg har brugt olimexes 10mils DRC.

Nogen ideer?

Mvh Henrik

Reply to
Henrik Mortensen

"Henrik Mortensen" skrev i en meddelelse news:cjhhas$1u11$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

de

Bare glem det. Fejlen lagde i "ratio" parameteren.

Man skal altså huske at ratio på text skal være ret høj....

Mvh Henrik

Reply to
Henrik Mortensen